Miért kell mindenáron védeni a védhetetlent?
2018. október 21. írta: Ms. Black Sheep

Miért kell mindenáron védeni a védhetetlent?

valtozast.jpgVannak tények, melyek bármit teszünk is, akárhogy tagadjuk, tények maradnak. Sokszor nem is tehetünk róla, hiszen nem működik semmi és senki hibátlanul.

Ilyen tények az orvoshiány, a pedagógushiány, a hajléktalanság és még sorolhatnám.

Napvilágot látott egy hír a 24.hu-n, miszerint a budafoki szakrendelőből ellátás nélkül küldenek el betegeket. Mit lehet erre mondani? Aki tapasztalt ilyesmit, az azt mondja, hogy ez tény. Aki járt már ott és látta a délutáni urológia rendelésre várakozók tömegeit már délelőtt, akinek mondták már azt, hogy majd egy hónap múlva próbálkozzon időpont kéréssel az azt követő hónapra, az tudja miről szól a cikk és azt is, hogy minden szava igaz. Orvoshiány van országosan, miért lenne ez máshogy Budafokon. Megtehet bármit – mindent – a szakrendelő igazgatója, ha nincs orvos, akkor bizony nincs aki ellássa a betegeket. Két dologban biztos vagyok: erről nem tehet sem az igazgató, sem az önkormányzat.

Mi történt mégis? Az alpolgármester és több hozzá közel álló barátja olyan ütemben kezdte védeni a szakrendelőt, hogy azt bizony a kormányszóvivő is megirigyelhetné. Miért? Miért nem lehetett azt mondani, hogy valóban, vannak problémák, türelmet kérnek mindenkitől, keresik a betöltetlen álláshelyekre az orvosokat. Pont, ennyi. Miért kell mindenáron védeni a védhetetlent, akkor is, ha nem tehetnek róla?

A választ persze tudom, hiszen nem titok, hogy az önkormányzati választásokon induló jelöltekre is rá kell bólintania a Fidesz egyeduralkodójának, Orbán Viktornak. Ha nem védik meg azt is, amiről nem tehetnek, nyilván felejtős az egy év múlva esedékes önkormányzati választásokon történő indulás.

Szeretném megélni, hogy valahol az országban, egy csapat értékes politikus – lennie kell ilyennek! – azt mondja, hogy ha nem fogadja el őket a „Nagy Vezér” úgy ahogy vannak, nem fogadja el legalább helyi szinten a saját döntéseiket, akkor elindulnak függetlenként. Ha eddig jól dolgoztak, akkor függetlenként is tudnának nyerni. Akkor mellettük maradnának a szavazóik. Pusztán annyi kell, hogy merjenek bátrak lenni.

Hiszek ebben az országban, hiszek abban, hogy egyszer elindul egy ilyen irányú változás. El kell, hogy induljon. Bárhol. Akár Budafokon is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozeletipad.blog.hu/api/trackback/id/tr4914314361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ms. Black Sheep · https://www.facebook.com/Pad-a-k%C3%B6z%C3%A9leti-blog-106704763418892/ 2018.10.22. 09:16:06

@maxval balcán bircaman: Milyen változást nem akar? Mit nem sikerült: elolvasni vagy értelmezni a posztot? Vagy tényleg ekkora marhákat - akarommondani birkákat - fizet trollként a narancsbrigád? Tényleg azt akarná a nép, hogy a helyi ügyeket is távolból, azokat nem is ismerve irányítsa egy hatalmasság? Ha ez így van, akkor ez az ország valóban elveszett. Akkor védjék csak hazug dumával a védhetetlent, vesszenek oda a normálisan gondolkodó politikusaink is. Ennek két kimenetele lehet: egy totális orbáni diktatúra vagy a baloldal újabb győzedelme azokkal az emberekkel, akik már egyszer bebizonyították alkalmatlanságukat.

Gyorgy007 2018.10.22. 12:54:38

Miért kell mindenáron védeni a védhetetlent?

Vannak tények, melyek bármit teszünk is, akárhogy tagadjuk, tények maradnak. Sokszor nem is tehetünk róla, hiszen nem működik semmi és senki hibátlanul.

Ilyen tények a hiteles ellenzékhiány, az elkeseredett hazaáruló ellenzéki, a migrációt és soros pénzét is felvállaló balliberálisok és még sorolhatnám.
A választ persze tudom, hiszen nem titok, hogy az önkormányzati választásokon induló jelöltekre is rá kell bólintania a migráció egyeduralkodójának, sorosnak. Ha nem védik meg azt is, amiről nem tehetnek, nyilván felejtős az egy év múlva esedékes önkormányzati választásokon történő indulás.

Szeretném megélni, hogy valahol az országban, egy csapat értékes balliberális politikus – lennie kell ilyennek! – azt mondja, hogy ha nem fogadja el őket a „Nagy Vezér” úgy ahogy vannak- migráns nélkül, fidesz köpködés nélkül-, nem fogadja el legalább helyi szinten a saját döntéseiket, akkor elindulnak függetlenként. Ha eddig jól dolgoztak, akkor függetlenként is tudnának nyerni. Akkor mellettük maradnának a szavazóik. Pusztán annyi kell, hogy merjenek bátrak lenni és abbahagyni a hazaárulást.

Hiszek ebben az országban, hiszek abban, hogy egyszer elindul egy ilyen irányú változás. El kell, hogy induljon. Bárhol. Akár Budafokon is!

Gyorgy007 2018.10.22. 12:57:04

Milyen változást nem akar? Mit nem sikerült: elolvasni vagy értelmezni a posztot? Vagy tényleg ekkora marhákat - akarommondani birkákat - fizet trollként a soros/helsinki/migrationaid brigád? Tényleg azt akarná a nép, hogy a helyi ügyeket is távolból, azokat nem is ismerve irányítsa egy hatalmasság (EU ügyészség)? Ha ez így van, akkor ez az ország valóban elveszett. Akkor védjék csak hazug dumával a védhetetlent, vesszenek oda a normálisan gondolkodó politikusaink is. Ennek két kimenetele lehet: egy totális balliberális diktatúra vagy a baloldal újabb győzedelme azokkal az emberekkel, akik már egyszer bebizonyították alkalmatlanságukat.

Ches Desmond 2018.10.22. 12:58:16

Gyurcsány alatt ez is jobb vótt. Egyébként meg ha a sok hülye magyar embert rászabadítanánk egy képzeletbeli lakosságcserével egy német kisvárosra, ott is összeomlana az eü..

különvélemény 2018.10.22. 13:02:01

"Orvoshiány van országosan"

Nem országosan van, hanem globálisan.
Öregszik e a társadalom, egyre tovább élnek az emberek és ezzel együtt egy csomó nem betegséget is el kell látni, amik az öregkori leépülés velejárói.

Ráadásul nálunk alacsonyabb a fizetés, mint nyugaton és feudális az orvostársadalom, ezért sokan elhagyják az országot, valamint a magánrendelések is felfutóban vannak az utóbbi időben, így oda is távoznak orvosok.

Egyikhez sincs köze a fidesznek.

teac 2018.10.22. 13:10:50

@Gyorgy007: Jol van Gyuri . Ugyes vagy!

N. Barbie 2018.10.22. 13:22:35

Hogy miert nem lehet elismerni, hogy orvoshiany van?

Mert ez a fideszpolitika, a nagyuzemi nephulyites alapja, hogy barmilyen problemat letagadunk, es akkor mar nem is lesz. Egyszeruen nem fer bele a 9. eve uvolto alaptalan sikerpropagandaba, hogy bizony vannak bosegesen megoldatlan problemak.
Letagadjuk, nem beszelunk rola, ha mas kerdez ezekrol akkor alpari taho modjara a kerdezovel szemben szemelyeskedunk es kesz. Igy rogton meg is szunik problemanak lenni.
Ja, nem.

_Ske_ 2018.10.22. 13:30:05

@maxval balcán bircaman: Te nem akarsz változást. Te nem a nép vagy.

Ches Desmond 2018.10.22. 13:31:14

@N. Barbie: Akik a brit egészségügyi rendszerrel szembesülnek sírva rohannak haza. Egyébként meg nemcsak innen vándorolnak ki az orvosok nyugatra. Ez történik, ha összeeresztenek egy egyszeres munkabér jövedelmű térséget egy ötszörös munkabérjövedelművel. Itt lett volna szükség kvótákra és némi önmérsékletre a nyugat részéről..

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.22. 13:35:17

@_Ske_:

Áprilisban nem én szavaztam, hanem a nép.

JTU 2018.10.22. 13:38:46

Nincs orvoshiány, csak a drága orvosok a munkaidejük egyre kisebb részét töltik az állami intézményekben betöltött allasaikban, hogy egyre több időt tölthessenek a magánrendeléseikben.
Ezt tenyleg senki nem látja vagy csak a megszokott magyar képmutatás?

Larry Silverstein 2018.10.22. 15:00:38

A magyar egeszsegugyet kiemelkedoen elvezem. Nem ertem pl., hogy ahol szar az egeszsegugy, ott miert nem mennek maganorvoshoz?

Oszt problema megoldva.

Gyorgy007 2018.10.22. 15:12:32

Orvoshiány mellé oda kell tenni egy egy orvos munkaidejét.

Legtöbb háziorvos 8-12 ig rendel, max egy napon délután visszajön 14-16 ig. Minden nap később jön és amint nincs beteg már szökik is.

Miért is dolgozna 8-16 ig egész héten, ha ebből is vígan megél.

Ellenzéki Tüntető 2018.10.22. 15:45:09

Azért bazdmeg, mert akkor a magadfajta idióta egyből kezdi a visítást hogy a zorbánviktor miatt. Közben mindenhol orvoshiány van egész nyugati világban.

Pl. usa:

qz.com/1398613/in-a-few-years-were-probably-not-going-to-have-enough-doctors-to-treat-our-aging-population/

Németo:
www.thelocal.de/20100903/29587

UK:
www.independent.co.uk/news/health/nhs-medical-care-quality-reduce-doctors-staffing-shortages-hospital-ward-shortages-a8172821.html

De ti azért visítsatok hogy a zorbánviktor, attól tuti nem veszítetek legközelebb :D

Ellenzéki Tüntető 2018.10.22. 15:46:27

@JTU: Ez meg a másik. Ha nincs a boltban 100 forintért kóla, hanem csak 200 forintért, akkor "kólahiány van"?

Boar. 2018.10.22. 16:24:21

@Gyorgy007: Hülyebarom, ennek mi köze van a betöltetlen praxisokhoz?
Ha ilyen kurva jó a háziorvosoknak, alig kell négy órát dolgozni oszt dől a lé, miért nem állnak sorba ezekért a helyekért?
Ja, mert mégsem annyira jó...

Neo07 2018.10.22. 17:08:15

Nagyon egyszerű a magyarázat: az Unió.
Igen, az unió szívja el a peremvidékekről a jól képzett orvosokat, és a többi szakma kiváló képviselőit, pusztán a bérek által. Ha igaz, Nagy-Britanniában épp emiatt nem is képeznek elég orvost (sokba kerül, inkább importálnak).

Ha nem tetszik, tessék Brüsszelben reklamálni. A helyzetnek két lehetséges megoldása lehet: vagy itt emelkednek a bérek a nyugati szintre, helyreállítandó az egyensúlyt, vagy az unióból kell távozni.

mocser48 2018.10.22. 17:55:58

@maxval balcán bircaman:

felszopókám, az ukránoknál is a nép választotta meg azokat a tetveket, akik nem sokkal később mindent maguk mögött hagyva iszkoltak el putin elvtársuk védelmét keresve. Tudod, a két viktor...

Milyen volt a mai munkanapod, itt a munkahelyeden, a blog.hu-n?
Fizet rendesen a fidesz nevezetű maffia, vagy smucigok veled?

exterminador 2018.10.22. 18:07:22

@mocser48: abban tévedsz, hogy birkát a fidesz fizetné. Ő orosz ügynök, egyenesen az FSZB-től jön a bére. De nem kerül sokba, mert elmebeteg, és használt férfialsókkal is beéri.

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa 2018.10.22. 18:50:36

@Larry Silverstein: "Nem ertem pl., hogy ahol szar az egeszsegugy, ott miert nem mennek maganorvoshoz?"

Anyádpicsája, Orbán-buzi: a kétharmadnyi hülye döntötte el, hogy vizítdíjat sem fizetnek, nem hogy magánorvost. Elfelejtetted, fideszkomcsi? Ja, mint apád kotont húzni...

JTU 2018.10.22. 18:54:32

@Larry Silverstein: azért nem feltétlenül megy mindenki magán orvoshoz, mert bár nem túl sokan de azért vannak akik tisztességesen fizetik a TB járulékot, és ők talán azt az elvet vallják, hogy aki vett bérletet az nem akar jegyet is venni minden alkalommal amikor felszállna a villamosra.

mocser48 2018.10.22. 19:04:06

@maxval balcán bircaman:

Beszélsz itt össze-vissza.
A maffiaállamok összeomlanak, vezetőik lámpavason végzik. Vagy rohannak putyinhoz, mégis csak az ő csicskái.
Reméljük, hogy a mi viktorunk majd fennakad valahol, és az egész pereputtyával sitten rohad meg.

mocser48 2018.10.22. 19:05:03

@maxval balcán bircaman:

Amúgy ma mettől-meddig tart itt a munkaidőd? Tartótiszted felügyeli a blog.hu-s kommentmunkádat, te felszopó senkiházi?

Fülig José 2018.10.22. 19:05:16

@Neo07: mondom: orvoshiány van... nálad se diagnosztizálta senki hogy zombi vagy azt’ szabadon kószálsz ilyen kevés értelemmel... te szánalmas barom, brüsszel, mi?! Az itthoni pocsék feltételeknek SEMMI köze a cigánykirályhoz.. eh, hülyefasz...

Fülig José 2018.10.22. 19:12:30

@Ellenzéki Tüntető: te istenberte félnótás troll...ha kifizeted a 100Ft ot nyilván szeretnèl még 200-at ugyanazért... mert ez nem ilyen vagy-vagy vágod narancsgeci?! Miből fizetne téged a tartótiszted ha nem az ellopott eü-s pénzekből?! Kívánom őszintén h valamely szeretted élvezhesse az àltalad szipiszupinak mondott eü-t! Te retkes gané, te!

Megoldó 2018.10.22. 21:09:59

Itt ez az ország egyelőre elesett, de a mai felgyorsult világban lehet nem kell sok tíz évet várni a változáshoz.
Én csak azt remélem, hogy nagyon véres lesz...

élhetetlen 2018.10.22. 21:28:39

@Gyorgy007: "Orvoshiány mellé oda kell tenni egy egy orvos munkaidejét." Ezt hogyan képzeled? 8-12-ig rendel, utána kimegy a strandra? Tudod, vannak betegek, nagyon lázas, vagy járóképtelen, ahhoz ki szokott menni a háziorvos. Rendelési időben nem mehet el egy órára, mert akkor meg azt hinnéd, hogy munkaidőben kocsmázik. Plusz az adminisztráció, és mondjuk az éppen kötelezővé tett számítógépes fejlesztések megbeszélése a fejlesztővel, mert nem nem kapnak országosan egységes rendszert, így frissítéseket sem. Ez csak pár apróság volt, de ne aggódj, megvan a napi 8 órájuk bőven.

élhetetlen 2018.10.22. 21:55:36

@JTU: Valahol eltévedtél. Van pár szakterület, ami viszonylag kisebb eszközigényű, ezt lehet magán rendelésben végezni. Nőgyógyász, amíg csak vizsgálat, a császár, és a szülés már nem fér bele, a fogász,
proktológus, stb. Ez egy nagyon szűk réteg a szakmán belül, mert azért senki nem fog vakbél- vagy agyműtétet műtétet végezni egy magánrendelőben. Ha viszont egy magánkórházban helyezkedik el, ami sokkal jobban fizet, mint az állami, az miért járna vissza zsebpénzért az államiba? Mégegyszer mondom, a magánpraxisban végezhető tevékenység egy szűk kör. Azzal meg ne gyere, hogy egy orvos, egy állami kórházból, vagy egy klinikáról elmehetne, mielőtt letelt a munkaideje/ rendelési ideje, mert ez nem igaz. De ha ez után bírja még du. öttől tízig, és csinálja magánban, ahhoz semmi közöd. És a magán rendelők nem az állami kórházakban vannak, mielőtt az is az eszedbe jutna.

élhetetlen 2018.10.22. 22:02:55

@Larry Silverstein: „Nem ertem pl., hogy ahol szar az egeszsegugy, ott miert nem mennek maganorvoshoz?”. Persze, hogy nem érted, De gyűjtsél, (szerezz, lopjál, dolgozz meg érte, opcionális) elég pénzt egy magánkórházi agybővítésre, beültetésre, és, ha sikerül, akkor lehet, hogy ezt az egyszerű dolgot is megérted.

mocser48 2018.10.23. 08:24:24

@maxval balcán bircaman:

Ott, ahonnan elmigráltál máshova.

mocser48 2018.10.23. 08:27:01

@maxval balcán bircaman:

Mára se kaptál felmentést az itteni munkád alól a maffiózóktól?
Egész napot végig fogod itt nyomni?

mocser48 2018.10.23. 09:36:23

@maxval balcán bircaman:

Ott üzemel az orosz maffia fidesz név alatt futó csicskamaffiája.

Erről jut eszembe: az el mered árulni, hogy melyik felszopottad volt smucigabb, melyik fizetett neked kevesebbet, soros vagy orbán?

mocser48 2018.10.23. 09:39:27

@maxval balcán bircaman:

Kicsit őszintébben is válaszolhatnál, hisz azt tudjuk, hogy soros pénzelt téged. A zsidó származásúhoz képest a másik mennyivel többet tol neked a szolgálataidért?

mocser48 2018.10.23. 09:41:46

@maxval balcán bircaman:

Illetve ma egész nap szolgálatra rendelt ide a blog.hu-ra a tartótiszted, vagy az orosz feljebbvalóiddal egyeztetve hagytak neked 5 percet megemlékezni az 1956-os eseményekről?
Magyarnak kell tettetned magad, vagy őszintén is megemlékezhetsz róla?

mocser48 2018.10.23. 09:46:22

@maxval balcán bircaman:

Nem az a kérdés, hogy pénzelnek-e téged, hiszen azt már korábban elismerted, arra lennék kíváncsi, hogy melyik a smucigabb, soros vagy orbán?

mocser48 2018.10.23. 09:56:37

@maxval balcán bircaman:

Nafene, valamiért már nem vagy arra büszke, hogy te is bemocskolódtál sorossal, mint ahogy orbán is bemocskolódott? :)
Gennyes egy tetves népség vagytok ti, fideszes bérfirkászok.

Szóval tőled nem fogjuk megtudni, hogy melyik fizet téged jobban, soros vagy orbán. Szerintem orbán, azért váltottál, mint felszopó.

mocser48 2018.10.23. 09:57:52

@maxval balcán bircaman:

Amúgy ne lelkendezz már annyira 1956. miatt.......
Ja, tudom, az orosz hírszerzők nem néznék jól, ha te, a fizetett ügynökük erről diskurálnál...

mocser48 2018.10.23. 09:58:29

@maxval balcán bircaman:

Kérj tőlük engedélyt, és színleld, hogy magyar vagy.... Lássuk....

mocser48 2018.10.23. 10:02:29

@maxval balcán bircaman:

Jó, te ezt nem érted, a mi szemünkben bemocskolódtál, amikor a pénze hozzád került. te ezt másként látod, gerinctelenként nem igazán fogod fel, mi lett belőled.

De bocs, most mennem kell, tudod magyarként ma más dolgom is van, nem csak egy orosz ügynök pocskondiázása... Ez lennél te....

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.23. 10:03:28

@mocser48:

Mocskot jelent egy 3 akkori átlagbérnek megfelelő ösztöndíj megkapása?

Neo07 2018.10.23. 10:40:28

@Fülig José: "mondom: orvoshiány van..."
Tehát szerinted az orvoshiány oka az orvoshiány. Brávó! Érvelni nem tudsz, de sértegetni azt igen.

N. Barbie 2018.10.23. 12:17:32

@Ches Desmond: "Akik a brit egészségügyi rendszerrel szembesülnek sírva rohannak haza."

O tenyleg? Bemondta a TV2 vagy az M1 part TV?
Erdekes, en 9. eve elek benne es nem rohantam sirva haza pedig voltam mar joparszor ellatva.
Kicsit nehezkesebb a rendszer otthoni szemmel valoban, nem kuldenek rogton 200 vizsgalatra csak ha tenyleg kell, meg van nemi varakozasi ido is, de kozelse olyan brutal varolistak mint amit hallok otthonrol.
De masreszt meg ami meg csak penzkerdes (itt nem a human oldalra gondolok) az csilivili. Az osszes egeszsegugyi intezmeny gyonyoru allapotu, jol felszerelt. Korhazban nem odaloknek 2 szelet kenyeret meg 1 kis parizert, hanem etlaprol valasztottam.Csak hogy egy peldat mondjak, de tudnam meg sorolni estig a kulonbsegeket.
Na ez a nem mindegy, van ahol ez szamit, mashol meg az, hogy Pusztasehonnan is legyen tobb ezres befogadokepessegu stadion, mikozben az egeszsegugyi intezmenyek elrohadnak.

Ches Desmond 2018.10.23. 12:47:20

@N. Barbie: Nem, saját "élménybeszámolók" alapján. Volt olyan, akinél itthon jóindulatú gerincdaganatot diagnosztizáltak és meg is műtötték.Előtte az angol rendszerben egyszerűen diagnosztizálni sem voltak hajlandók a problémáját, pedig komoly fájdalmai voltak.
Személyes ismerősöm pedig inkább itthoni kórházban műttette meg a térdét egy síbaleset után, holott már kb. tíz éve élt kint.
De Havas is mesélt egy vállalkozó barátjáról akinek a csemetéje kint tanult és egyre durvuló megfázásos influenzájával nem foglalkoztak komolyan, csak a szokásos "szedjél paracetamolt" szinten. Az illető ezt megunva hazahozta a gyereket. Itthon a körzeti orvos azonnal kórházba küldte.

mocser48 2018.10.23. 17:16:27

@maxval balcán bircaman:

Kérdezd meg a többi soros-zsoldot, akad jópár ilyen a fidesz nevezetű maffiában.
Hogy telt a mai napod? orosz ügynökként te is megemlékeztél az 1956-os magyar eseményekről? Vagy csak a forradalom leverésének emléknapján leszel büszke az ügynöki mivoltodra?