Nyílt levél Budaházy Eddának
2018. május 30. írta: Ms. Black Sheep

Nyílt levél Budaházy Eddának

 

budahazy-edda.jpg

Kedves Edda, most aztán megmondtad a tutit. Megmondtad, hogy szülni kell! Ha valaki ezt nem teszi, akkor bizony hozzájárul ahhoz, hogy afrikai kannibálok árasszák el Európát. Eddig azt gondoltam egyébként, hogy ezt nem gondolod komolyan, de a Hír Tv-ben elmondtad, hogy de. Megnyugtatlak, nem akarnak kannibálok jönni Európába.

Négy gyermekem van és határozottan kijelentem, hogy a család kérdése nem nemzeti kérdés, a család, a családom az én magánügyem. Senki ne szüljön azért gyermeket, hogy ezzel megmentse a magyar nemzetet! Az ebből az okból megszületett gyerekek jelentős része nem boldog családban, szeretetben fog felnőni, hiszen ők egyfajta fegyver gyanánt jönnek a világra, nem pedig két ember szerelmének a gyümölcseként, boldogságaként. Ezek a gyermekek valami ellen jönnének a világra, áldozatként.

Azt is mondtad, hogy biztosítani kellene azoknak a nőknek, akik 6-8 gyereket szeretnének, hogy ezt megtehessék anélkül, hogy anyagi gondjaik lennének.

Kedves Edda! Tanulmányozni kellene kicsit a történelmet! 100-150 évvel ezelőtt valóban 6-8 gyermek született egy családban. Ezek a családok 1-2 szobás lakásban, házban éltek, a gyerekek is dolgoztak az állatok körül, a mai viszonyokhoz mérve bizony nyomorogtak. Miért született mégis ennyi gyermek? Ennek több oka is volt. Az egyik, hogy nem volt ilyen fejlett a fogamzásgátlás. Mivel az emberek, a párok élvezetből élnek szexuális életet, erről nem akartak lemondani annak idején sem. Ennek viszont gyümölcse volt, 9 hónap elteltével egy kisgyermek személyében. Utána ez a kisgyermek vagy életben maradt vagy nem, mivel az orvosi ellátás sem volt a maihoz mérhető szinten. Majd a szülők 40 éves koruk körül meghaltak, mivel a várható átlagéletkor is jóval alacsonyabb volt, mint napjainkban.

Kedves Edda! Az nem fog menni, hogy éljünk jól, legyen meg mindenünk, és ha úgy tartja kedvünk hadd szüljünk 6-8 gyereket, de ez ne változtasson az életszínvonalunkon.

A videót újra és újra megnézve marad a kérdés, hogy vajon komolyan gondolod –e, hogy egy ilyen videóval bármilyen célt el lehet érni. És vajon jó –e ha eléritek, hogy fenyegetés hatására, félelemkeltés hatására szülni kezdjenek a magyar asszonyok? Jó –e annak a gyereknek aki ezért születik meg? Emlékezzünk csak vissza a Ratkó korszak gyermekeire. Most az ő gyermekeinek a méhében nyúlkáltok. Miért akarjátok ismét kényszerrel, fenyegetéssel elérni a családalapítást?

Ha valaki akar, tud, alkalmas rá, úgyis szül gyermeket. Aki pedig nem, az ne szüljön. Ne szüljünk bármi áron! Mondom ezt úgy, hogy négy csodálatos gyermekem van. Mert mi – a férjemmel – ezt így akartuk. De pontosan ugyanolyan jó embernek tartom azt, aki ezt nem így látja.

Kedves Edda! Kérlek, foglalkozz a saját családoddal, maradj meg a saját hálószobádon belül, ne akarj mások magánéletébe beleszólni! Hidd el, mindenkinek jobb lesz így!

Üdvözlettel:

Lukácsi Kriszti

A bejegyzés trackback címe:

https://kozeletipad.blog.hu/api/trackback/id/tr10014013886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zizi77 2018.05.31. 18:19:59

@Attilajukkaja: akkor most fel is lélegeztem, mert nagyon meglepődtem volna, ha morph on deer-nek lett volna igaza. :)

Attilajukkaja 2018.05.31. 18:20:04

@morph on deer:
"A Duce leánygyermekét nevezték így. "
Neked a Duce ugrott be a névről, nekem pedig Pataki Attila. Melyik lehet a rosszabb? :o))))
(A kérdés csak költői!)

Attilajukkaja 2018.05.31. 18:21:14

@zizi77:
"nagyon meglepődtem volna, ha morph on deer-nek lett volna igaza"
Most kicsit elvesztem. Miben lett volna igaza?

Attilajukkaja 2018.05.31. 18:23:16

@zizi77:
OK. Közben elolvastam a lyukamra vonatkozó kommentet. Nem túl ízléses, ... de már megszoktam. :o/

aptikjampó 2018.05.31. 18:25:59

Libsik kuss! Az Edda nem hozzátok szólt hanem hozzánk! Nektek ott a Heller Ágnes, annak akasszatok be jó nagyot ő még le se babázik nektek!

zizi77 2018.05.31. 18:27:35

engem ma nyuggernek hittek ugyanitt a nickem miatt, szóval...:)

aptikjampó 2018.05.31. 18:28:15

@Attilajukkaja: Na mi van? A lyukaddal foglalkoznak? Az eszeddel gyorsan végeztek! :D

Attilajukkaja 2018.05.31. 18:33:50

@zizi77:
"engem ma nyuggernek hittek ugyanitt a nickem miatt"
Gondolom, ezt nekem írtad. Hát igen! Szép is egy nyugdíjas kismama, akinek a legkisebbje 2 éves! :o))))
Gondolom, ledolgoztad a 40-45 évet, aztán hazamentél és Rákóczira meg Zrínyire gondolván, hazaszeretetből magadra rántottad az uradat. :o))))
A nyugdíjasoknál ez már csak így mehet! (Én kérek elnézést!)

zizi77 2018.05.31. 18:46:39

@Attilajukkaja: persze, hiszen apjuk csak 20, még tud teljesíteni. :))))

zizi77 2018.05.31. 18:49:18

@Attilajukkaja: Asszem a Bridget Jones-ben volt, hogy lehet-e egyszerre nyugdíjat és GYES-t is igényelni? :)

Attilajukkaja 2018.05.31. 18:52:37

@zizi77:
"Persze, hiszen apjuk csak 20, még tud teljesíteni. :))))"
:o))))

" Asszem a Bridget Jones-ben volt, hogy lehet-e egyszerre nyugdíjat és GYES-t is igényelni? :)"
Azt a részt nem láttam, de miért nem lep meg, hogy nem egy magyar filmről van szó?

Amúgy meg lassan húzok hazafelé vacsit adni a családnak. Gondolom, te is hasonlóan teszel. Örülök, hogy összefutottunk!

zizi77 2018.05.31. 18:55:27

@Attilajukkaja: 3. részben volt. Én is most láttam vagy másfél év után, bár feledhető.
Szép estét!

élhetetlen 2018.05.31. 18:58:07

@jobbdemokrata: Talán körül kéne nézned a fiatalok között. Akik viszonylag jól keresnek, és harminc éves korukra összejött az, ami két, három gyerek kényelmesen tartásához kell, azaz egy lakás, és kocsi, ott van két, három gyerek. Szűk ismeretségi körömben két pár van három gyerekkel, négy kettővel, és még folytathatják. Szó sincs önzésről, ennyi kell a normális élethez, mert nem praktikus a híd alá szülni. És azért sincs szó önzésről, mert ilyen viszonyok között már semmiről sem kell lemondani. Bepakolnak a kocsiba, a kicsinek esetleg a bilit is (ezért kell a kocsi, mert egy buszos társaúton ezt nem viselnék jól a többiek), és lehúznak a tengerpartra, vagy elmennek síelni. Én meg nézem a képeket, ahogy a kétéves áll apa lábán a sítalpon, és a lankás pályán “száguldanak”. Élvezik a szülők is, a gyerekek is. Az, hogy pl. egy kezdő tanár házaspár bérelt lakásban nem vállal gyereket, az nem a normák, és társadalmi elvárások változásából következik, és nem is abból, amit fantáziálsz, hogy nem menő gyereket vállalni. “Akkor maradhat fenn az europai nepesseg, kultura, ha visszaallunk a korai hazassagokra, arra h minel hamarabb vallaljanak a parok tobb gyermeket.“. Ez hülyeség, fiatalon összeházasodni, összehozni minél több gyereket, aztán közben, vagy utána rájönni, hogy valami nem passzol, és jöhet a válás. Én azt látom normálisabbnak, hogy ahogy a fent emlitettek közül majdnem mindegyik, hogy együtt élnek pár évet, esetleg 8-10 évet is, és mikor közeleg a harminc, és megvan az alap, akkor összeházasodnak, és jöhetnek a gyerekek. Ők már tudják, hogy mire házasodnak, nincs csalódás, és nem valószínű, hogy elválnak. Én, ha tehetném, azt tiltanám be, hogy megláttam, megszerettem kétszer voltunk moziban is, házasodjunk össze, azaz kötelező adott időtartamú együttéléshez kötném a házasságot. Kevesebb lenne a csonka család.

Attilajukkaja 2018.05.31. 18:58:33

@zizi77:
Még picit itt vagyok. Pakolászok. Neked is szép estét!
(Nem is vagy te annyira zizi! ;o) )

élhetetlen 2018.05.31. 18:59:26

@Rettegek mert ballib vagyok: Igen, sok ilyen zsinóros mentében pompázó sötét anya kell még, hogy megmentsük a nemzetet. De ha már ennyire érdekel a nemzet sorsa, akkor érdekelhetne a nemzet nyelve is. Elválik a szar a májtól. Ilyen szólás van. Olyan nincs, hogy elválik a szar a víztől, mert a szar oldódik a vízben. Csak hogy tudd, ha eddig nem vetted észre, és annyi eszed sem volt, hogy egy ilyen egyszerű tényt végiggondolj.

Attilajukkaja 2018.05.31. 19:01:25

@élhetetlen:
Minden szavaddal egyetértek!

rozsomák 2018.05.31. 19:08:31

@hatodikx:
"Azt hiszem, meg kellene szólaltani azokat a 65-80 éves párokat, de főleg szingliket, akár nőket, akár férfiakat, milyen az öregség utód nélkül, és hogy érzik, érdemes volt-e gyűjteni és gyűjteni, és hogy érzik magukat egy jó nagy, szépen berendezett lakásban, ahol napokig nem szól hozzájuk senki, ha viszont kimennek otthonról, megkapják a hülye nyugger jelzőt. "

A gyerek az kirepül és él magához való módon , nem a te rabszolgád..

A gyerek élete ugyanis nem a tied, hanem az övé..

Paradox módon, de még mindig jobban telik annak a nyuggernek az élete, aki egész életében egyedül volt és nincs gyereke, mint azé, aki azt hiszi, hogy a gyerekét majd úgy rángatja magáboz, ahogy akarja..

Mert az utóbb fog nagyobbat csalódni.. ezt elhiheted.

Ettől függetlenül, jó a gyerek, nagy élmény, örülök, hogy nem hagytam ki, de a gyerekre építeni az idős kori létet akár anyagilag, akár szellemileg, akár lelkileg, az szerfelett nagy idiotizmusra vall.

Megvan annak a saját baja, megvan az elfoglaltsága, te annak örüljél, ha a gyereked jól él, akár melletted, akár hatezer kilométerre, de hogy azért szüljön az ember gyereket, hogy majd idős korában legyen kinn kitölteni a kedvedet, az nagyfokú önzőségre utal.

Attilajukkaja 2018.05.31. 19:08:50

@élhetetlen:
Az emberi fekália amúgy nehezen oldódik a vízben. A nem vízoldékony salak távozik ezen az úton a szervezetből, ami a vizelettel nem tud. Igaz, már oldottabb állapotban.
Amúgy igazad van, a mondás tényleg májjal van. Igaz, nem értem az értelmét, ... de mindegy. Tudom, mit akarnak vele mondani, csak a mondás háttere zavaros számomra.

Éva Lonkay 2018.05.31. 19:15:41

"Kriszta tiszta gyagya, mer' vizes az agya"

élhetetlen 2018.05.31. 19:18:03

@Ekrü: Az, hogy egy ragozni sem tudó nő kampányt indít a szülés mellett, az egy dolog. Teheti. De az, hogy azért szüljünk, hogy az afrikai kannibálok ne férjenek be ide, az azért elég agyament szöveg, mert mi van, ha csak élelmet szülünk nekik? Akkor meg a kiéheztetés lenne a célszerű megoldás. Az, hogy sok embernél kiverte a biztosítékot, az érthető, ha csak ennyi volt a cél, akkor célt ért, valóban. De van a világban egy csomó baromság még, ami normális embereknél kiveri a biztosítékot, az mind célt ér? Az már a siker?

Attilajukkaja 2018.05.31. 19:21:55

@rozsomák:
A saját szüleimen tapasztalom, hogy milyen jó nekik, hogy a segítségükre lehetek, de az tuti, hogy nem ezért nemzettek engem.
Sok múlik a gyerek-szülő kapcsolaton is.
És semmilyen lelkesítő videó soha nem vett volna rá, hogy gondoskodjam a szüleinkről (a pároméra is gondolva), ha ők nem tettek volna meg mindent értünk és az unokákért. A példamutatás és nem a propagandabeszédek hajtják az embereket arra, hogy szívesen alapítsanak saját családot. A rossz példa is példa lehet. Apámat annak idején örökbe fogadták. Ő azért akart igazi családot, hogy én elkerüljem mindazt a szenvedést, amin ő keresztülment, Ragyogó szülőnek bizonyult.
Az ilyen sújtásos dolmányban vonuló macák ezen nem tudnak változtatni, még akkor sem, ha gyerekzabáló négerekről vizionálnak.

Attilajukkaja 2018.05.31. 19:24:45

@élhetetlen:
"mi van, ha csak élelmet szülünk nekik? "
Jogos! :o))))))))
Ezt már más is felvetette délelőtt, .... vagy az is te voltál?
Akkor is jókat nevettem rajta.

rozsomák 2018.05.31. 19:26:23

@élhetetlen:
Alapvetően egyetértek azzal, amit írsz, kivéve egyet...

Hogy akik együtt éltek x ideig... "Ők már tudják, hogy mire házasodnak,
nincs csalódás, és nem valószínű, hogy elválnak."

Azt sose tudod meg, hogy a nőben mi fog majd megváltozni a gyerekszülés kapcsán..
Sokszor előfordul, hogy totálisan mássá válik.. Értem én ezalatt nem csupán a szexet, hanem önmagában a preferenciarendszerét, a férfihoz való viszonyát, teljesen más lénnyé változik..

Amúgy igazad van, de ez az egy, ez így nem igaz.. a gyerek totálisan más embert faraghat a nőből..

Nem lehet következtetni, extrapolálni egy gyerek nélküli nő viselkedéséből, hogy milyen lesz majd , ha van már gyerek.. 10 év alatt se jössz rá, hogy mit tesz majd vele, ha megjön a gyerek.

Attilajukkaja 2018.05.31. 19:28:06

@Éva Lonkay:
""Kriszta tiszta gyagya, mer' vizes az agya""
Na és Éva agya? Amúgy minden agy nagy része vízből áll.

Attilajukkaja 2018.05.31. 19:31:02

@rozsomák:
"Azt sose tudod meg, hogy a nőben mi fog majd megváltozni a gyerekszülés kapcsán..
Sokszor előfordul, hogy totálisan mássá válik."
Ahogy a pasik is.

"a gyerek totálisan más embert faraghat a nőből."
Ahogy a pasiból is.

"10 év alatt se jössz rá, hogy mit tesz majd vele, ha megjön a gyerek."
Ahogy a pasival sem.

hatodikx 2018.05.31. 19:31:33

@rozsomák: Én az öregségről mint magányról beszéltem, nem arról, hogy a ygerekeim engem szórakoztassanak. A magány és az egyedüllét nem ugyanaz. A nyugdíjamat pedig ők kell megtermeljék, és szintén az én gyerekeim kell megtermeljék azoknak is, akik nem pelenkáztak stb.
Ennyi. És elmondom még egyszer: a legnagyobb öröm számomra, amikor az unokáim azt mondják "nagytata". Máskülönben nem kértem sohsa semmit a gyerekeimtől (hála Istennek nem is kellett). Az anyagiakról: Meg volt már 2 gyerek, amikor még egy szobában laktunk, a 3. már két éves volt, mikor lett vezetékes víz, a pelenkát a kút mellett mostuk, és nem róvok fel senkinek semmit, nem volt nehéz, mert fiatalok voltunk. A lányom 40 éves korban szült, és egyfolytában jajgatott, hogy nem bírja, Pedig Pampers úr már feltalálta az eldobható pelenkát.
Azok a kollegáim, akik akármilyen okból szinglik maradtak, vagy nics gyerekük, mind bolondulnak meg, mikor el kell döntsék, melyik unokahúgra fogják hagyni a házat, bútort, festményt stb. No de elég, nem én fogom meggyőzni azt, aki nem akar gyereket.

élhetetlen 2018.05.31. 19:31:49

@Attilajukkaja: Na, témánál vagyunk. Nehezen oldódik, de oldódik, mert azért a szennyvízcsatornák működnek, tehát ha nem is oldódik, de valahogy eloszlik. nem marad egészben. A mondás háttere. Hát nem vagyok jó, mert egyszer sem szereltem szét csirkét életemben, de valahol onnét jön. Az epével vigyárni kell, mert ha kiszúrod a zacskót, akkor oda a máj, mert keserű lesz, és az lemoshatatlan, a zúzában már félig szar van, és, ha rosszul bontod a belet, lehet, hogy szaros lesz a máj, de lemosható, de ez csak ötletelés. Még befuthat valaki, aki tudja.

élhetetlen 2018.05.31. 19:35:41

@Attilajukkaja: Nem, nem én voltam, én csak délután kezdtem olvasni a kommenteket, a felénél sem tartok. De jó, ha van aki hasonlóan látja a dolgokat. Én egyébként csak ezt az egy nicket használom.

morph on deer 2018.05.31. 19:36:57

@Attilajukkaja:
“Nem túl ízléses, ... de már megszoktam. :o/”

Nem irigyellek!
:)
Amúgy nem személyre szólt, csak úgy általában segít a felismerésben.
Ha már.
Na ennyit a helyesírásról ;D

ételizésítő 2018.05.31. 19:41:38

@zizi77:
Nem, de hogy a neve nem Attila, az azért eléggé. Még ha Attilának a jukka nevű növénye is. Egyébként én a Jutka névre tippelnék, és valahogy elsőre leesett a nick láttán (vagy 7-8 éve, amikor először láttam), hogy Attila valamijéről vagy valakijéről van szó.

"engem ma nyuggernek hittek ugyanitt a nickem miatt"
Nem hittek, olvasd el még egyszer. Te értetted félre.

@morph on deer:
Bassza meg, nagyobb porszívót kell vennem. Nem fér bele a csövébe átmérőben.
Ne bassz, a Duce lánygyerekeit nem úgy nevezik, hogy Ráhel, Sára, Rózsi, meg a franc tudja még, milyen remek, a hazai kisebbség körében divatos zsidó nevek? Ahogy a Gáspár (Gázsi) fiúnév is? (Jó, mondjuk ebben a családban Gázsi is csaj lett, apja legnagyobb örömére. De legalább súlyosan valláskárosult is, de az csak jó, hiszen ez egy keresztény ország, nem? A nem létező isten nem ver bottal.)
Hát tényleg nem cigány származású, mi?

@Attilajukkaja:
Ja, az olaszoknál meg az Andrea a férfi.
Nem csoda, hogy mindkét országban sok a buzi. :-)
(Bár a finn Jukkában nem vagyok biztos, a Juha rémlik inkább.)
Bár szerintük Magyarország az igazi homárlend, ide járnak mindkét országból hétvégére buzit halászni az ottaniak.

"Az emberi fekália amúgy nehezen oldódik a vízben."
Langyos víz-szappan kombót próbáltad már? Csodákat tesz, még a beszáradt vért is kihozza.

@aptikjampó:
Hátbazmeg... így ismeretlenül is sajnállak, hogy az Edda hozzátok szól...
Mert azt a fost, amit mostanában csinálnak...
Pedig 1983-ig voltak jó számaik is.
És akkor UFÓ-baszta Attiláról még nem is szóltam.

@élhetetlen:
Nagyrészt egyetértek azokkal, amiket írsz.
A baj csak az, hogy az ellenkampányt folytató liba sem jobb egy ezredfokkal sem. Egyik 19 kutya, másik 1 híján 20 eb.

"mert mi van, ha csak élelmet szülünk nekik"
Ezt korábban már írtam itt fentebb, stipi-stopi a szerzői jog. :-)

élhetetlen 2018.05.31. 19:44:59

@MACISAJT: Az alap igazságodról annyit, hogy soha, senki nem őrjöngött a magyarok gyerekvállalása ellen, csak megzakkantál, és nem tudod helyén kezelni a dolgokat.

rozsomák 2018.05.31. 19:45:42

@Attilajukkaja:

Hogy ki mit tapasztal a saját környezetében, saját szüleinél, vagy nagyszüleinél az nagyon fontos lehet, de nem releváns nemzetileg.. :)

A gyerek vagy elköltözik vagy nem, vagy messzire költözik, vagy csak a közelben marad, de éli a maga életét..

Amit érintesz, az viszont nagyon fontos: a kapcsolat !

De annak fel kell épülnie valahogy, már a gyerekkorban kezdődve.

Önmagában az, hogy gyerek voltál és vannak/voltak szüleid, nem fog kapcsolatot eredményezni..Ahhoz kell egy kötődés gyerek és szülő hathatós pozitív kapcsolata, tehát egyfajta minőség...

Ha ez nincs meg, akkor tök mindegy, hogy van-e gyerek, idős korban is mindegy lesz.

Pl.

("Anyuka , adjuk már el a házat, úgyse tudod fenntartani, ha mi nem perkálunk, és a fele amúgyis a mienk a Bélával, te meg menjél a Bözsi nénivel az otthonba, jó helyed van ott"

Helyette lehetni finanszírozni anyut..
Ez bizony egy áldozat, igen...

De ez egy kapcsolat..

ételizésítő 2018.05.31. 19:48:21

@Attilajukkaja:
Igen, a férfiak, akik már szültek, nagyon mások, mint előtt. Ezt már én is észrevettem.
De talán már az első seggedugás is megváltoztatja őket.
Erre azért még nem végeztem reprezentatív felmérést.

@hatodikx:
És ha van mondjuk 3 gyereked, 1 Kínában, 1 Amerikában meg 1 Ausztráliában? Kb. mennyivel vannak többet veled, mint akinek egy sincs?
Jó, mondjuk fizetik a nyugdíjasotthoni gondozásodat, ha jól megy nekik.
Nagy vigasz.

"mind bolondulnak meg, mikor el kell döntsék, melyik unokahúgra fogják hagyni a házat, bútort, festményt stb"
Adják el, és költsék az árát utazásra meg hímringyókra. Meg van oldva a kérdés. És még jól is járnak.

@élhetetlen:
Csirkét szétszedni nem kunszt.
Összerakni, pláne, hogy utána működjön is... az már valami.
Pláne ha közben tisztítás végett ki is főzik az alkatrészeket.

kacsapuszi 2018.05.31. 19:51:16

„A puszták népe egyre fogy, noha szaporasága minden más rétegét felülmúlja. A kocsisné ma is öt-hat gyermeket szül, ebből a második életévet megéri átlag négy. Nyűg már az is. Hajdan a cselédek öregkorukra azzal biztosították magukat az éhenhalás ellen, hogy annyi gyermeket neveltek, amennyit testük elbírt. Valamelyik csak sikerül, valamelyiknél csak meghúzhatják magukat! Ebben a számításukban is csalódtak. Valamikor az uradalmak nem nézték, hány gyermeke van a cselédnek - minél több volt, annál több volt az olcsó s mindig kéznél levő napszám; újabban nézik. A gyermekek nekik is bajt, nyűgöt, felesleges kiadást jelentenek. A b.- i bérlő sokallta a kegyurasága alatt álló iskola fenntartásának költségét, összekapott a tanítóval, és végül elhatározta, hogy megszünteti az iskolát. Azaz feleslegessé teszi. Csak gyermektelen cselédeket fogadott fel s egy pár évi kitartó buzgalommal el is érte, hogy az iskola növendékek hiánya miatt kénytelen volt becsukni ajtaját. „Minek ez a sok gyerek?” - legyintett elutasítóan a cselédek felé. Minek is? A kocsisék életben maradt négy ivadékából a pusztán legfeljebb egy maradhat. Vagy egy se.”

Illyés Gyula: A puszták népe (részlet)

élhetetlen 2018.05.31. 19:54:39

@ételizésítő: Óh , bocsáss meg, nagy méltóságú szerző, de mivel több, mint háromszáz komment van, és csak délután kezdtem olvasgatni, nem jutottam el a bölcssségedhez, hát leírtam, ami az eszembe jutott. Remélem, azért nem perelsz be plagizálásért, mert akkor kereshetem, hogy amire írtam, az talán előbb volt, mint amit te írtál, mert az mentség lenne. Nem tudom.

hatodikx 2018.05.31. 19:55:20

@ételizésítő: Egész jól elbeszélünk egymás mellett, vigasztal, hogy a párhuzamosak találkoznak a végtelenben.
Máskülönben bem vállalsz be egy menetet, mint ízesítő?

zizi77 2018.05.31. 19:58:47

@ételizésítő:
"Azt felejtitek el a kepletbol rendszeresen hogy egy gyerek felnevelesenek a koltsege 2018ban kurvara nem ugyanaz mint 1968ban. Ha nem tudod biztositani a megfelelo anyagi korulmenyeket akkor gyakorlatilag adsz egy lelket a nyomornak es a kilatastalansagnak. Tudom hogy a kovetkezmenyek a te generaciodat egyaltalan nem izgatjak, de a vilag megvaltozott es a mai potencialos szulok sokkal felelosegteljesebb alapon dontenek errol mint ti valaha barmirol is. "
Egyértelműen azt hitte, hogy 77 éves vagyok.
Az más kérdes, hogy a poén kedvéért nem javítottam ki Jukkát, mert itt kedves barátunk még nem tudhatta, hogy 2 éves gyerekem van.
Majd ezt írja kedves kívülálló barátunk:
" A nevedbol kovetkeztettem a korodra"

mement 2018.05.31. 20:03:27

@zizi77: (2019-1977=41. Tenyleg komolyan gondoltad hogy 77 evesnek nez bark?:D)

rozsomák 2018.05.31. 20:05:27

@hatodikx:
"a legnagyobb öröm számomra, amikor az unokáim azt mondják "nagytata""

A lehető legnagyobb jóindulattal mondom neked, hogy egészségedre, de megjegyzem, hogy nem mindenkinek kell kiindulnia a te amúgy felettébb kedves életviteledből, de azért remélem ezt azért nem kéne az Alaptörvénybe is belefogalmazni, hogy egy ember mitől érzi magát boldognak, nem ?

Van, akit idegesít az unoka, ha annak valami baja van, nekik csak akkor kell, ha a gyermeknek nincs baja.. egyébként meg "vidd vissza"

(Az én gyerekemmel ez előfordult, hogy elvittem anyámékhoz egy hétre legyen náluk, aztán akkor pont fájt a füle, ők visszaadták, hogy így nem tudnak vele mit csinálni, vigyem vissza.. mégse pereltem be anyámékat, hogy márpedig megállapodtunk, tehát szerződést szegtek, hanem tudomásul vettem, hogy ők ilyenek és kész..Nekik csak akkor kell, ha nincs vele baj..)

élhetetlen 2018.05.31. 20:06:25

@ételizésítő: Jó poén, de nálunk tényleg az volt, na, nem a csirke, hanem a disznóvágás kapcsán, hogy sok éven keresztül egy idős bácsi csinálta, apa asszisztált. A bácsi kiöregedett, apa nekiállt egyedül. Elvileg tudta, de azért voltak forgók három helyen bevágva, mire valahogy szétjött. Apa zárta ezzel a bontást, hogy na, még szerencse, hogy összerakni nem kell.

PR_fact 2018.05.31. 20:10:44

Remélem a szülést magánügynek tekintők azt is természetesnek veszik majd, ha nem kapnak nyugdíjat és nem lesz időskorukra ingyenes egészségügyi és szociális ellátás! Láthattunk már néhány válságot ami az "öngondoskodók" megtakarításait felemésztette, ilyenkor ott volt a sokat szidott felosztó kiróvó rendszer. Már a '70-es évek óta fogy az utánpótlás a rendszerből, a mostani nyugdíjasok is szeretik elfelejteni, hogy azért kell emelni a nyugdíjkorhatárt, mert ők úgy döntöttek, hogy elég az egy - két gyerek. Még mindig nem derült ki, sokak számára, hogy nem elég. Ha bedől a TB akkor tényleg csak az marad talpon akinek vannak őt támogatni képes rokonai, akik pedig nem hajlandóak nyomorogni a gyerek miatt majd átértékelik az értékrendjüket.

zizi77 2018.05.31. 20:11:51

@mement: nyuszimuszi, abból hogy a 68-as árakkal jöttél nekem, meg a régi generációs dumával, és hogy nem érthetem a mai gyereket vállaló korosztályt? Hát, rohadjak meg, de igen úgy értelmeztem, hogy öregnek/néha annak is érzem magam/ gondoltál. Ezzel kár már mentegetned magad, mert ez legalább vicces volt. A későbbi eszmefuttatásod már inkább volt kínos rád nézve, de erről ne nyissunk újabb vitát, mert arc nélkül én is fröcsöghetek itt bárkiről bármit, nincs súlya. A környezetedben add elő ezt a "mindenki egy rohadék" dumát, aztán figyeld a reakciókat!

hatodikx 2018.05.31. 20:12:12

@rozsomák: Mi van az Alaptörvényben a boldogságról?

rozsomák 2018.05.31. 20:14:26

@kacsapuszi:

respekt, hogy valaki "emlékszik" a még a "régi szép időkre"
:)

rozsomák 2018.05.31. 20:18:16

@hatodikx:
"Mi van az Alaptörvényben a boldogságról? "
Őszintén remélem, hogy semmi se lesz sose.. de hát pont ezt is írtam, hogy remélem, hogy egyes emberek boldogságérzetét nem fogják kötelezően előírni.. unoka stb..

Te akkor mit is nem értesz végülis ? :)

mement 2018.05.31. 20:21:38

@zizi77: Velunk mar kibasztal rendesen vagyis kivetted a reszed derekasan az onfeledt taknyolasbol es mindentfelzabalasbol. Abszolut hidegen hagyj hogyan vergodsz moralizalva, mint mondtam a tetteid sulyat egyedul kell feldolgoznod,de a sajat, foleg a legkisebb gyereked jovojeert meg dolgozhatnal, valtozhatnal gyokeresen hogy ne egy totalisan kizsigerelt szartengert hagyj rajuk megoldhatatlan szocialis, gazdasagi es kornyezeti krizisekkel.

6.Lenin 2018.05.31. 20:27:28

www.youtube.com/watch?v=ZB047B2uVs8

Mindenki döntse el, hogy neki ez mit is jelenthetne.

zizi77 2018.05.31. 20:30:15

@mement: és Te még mindig piedesztálra emelve feszítesz, míg mi azóta is szégyelljük magunkat.
Áruld már el, hogy hány éves vagy, hogy ekkora generációs szakadék van közöttünk!

élhetetlen 2018.05.31. 20:36:19

@Éva Lonkay: "Kriszta tiszta gyagya, mer' vizes az agya". És az okos Lonkay, fejében nincs más csak híg kaki. Ez szar, de legalább saját.

mement 2018.05.31. 20:41:43

@zizi77: Legyen eleg annyi hogy ket kulon generacios cohortba tartozunk, nem szereretek semmilyen szemelyes adatot megosztani.
Es hat... Ahoz kepest hogy te 2018ban meg mindog ott vagy leragadva hogy 'tele ko' szulni europat azt jovan' es olyan motivaciok es vezerelbek menten elsz ami tonkretette masok jovojet, meg mellesleg kiirtott tobb szazezer fajt csak a 90es evek ota, nem nehez a piedesztan fesziteni.

rozsomák 2018.05.31. 20:44:24

@élhetetlen:
ez tényleg szar... ennyit se ért meg
Ez csak közlési kényszer volt, nem ?
:)

Van, amire nem kell reagálni

élhetetlen 2018.05.31. 20:54:37

@rozsomák: Abban igazad van, hogy nem tudni, mi változik meg nőben, vagy egy férfiban egy gyermek megszületésekor, bár nem láttam jellemző fejreállásokat. De az már nem játszik a hétköznapokban, hogy ne hagyd szét a szennyesedet, meg hogyan tekerd, vagy nyomd a fogkrémet, mert ezeken a hétköznapi dolgokon már túl vannak, és tíz év alatt már felmérték, hogy egymás agyára mennek, vagy sem, tudnak-e, szeretnek-e együtt élni, és ez messze több, mint a semmi, majd lesz valahogy. A közös gyerekvállalás alapja az, hogy feltételezem, hogy olyan marad, amilyennek ismerem. Ha a te feltételezéseddel élek, akkor ne is vállaljunk közösen gyereket, mert hátha valamelyikünk “elromlik” ettől?

ételizésítő 2018.05.31. 21:02:30

@élhetetlen:
Nem perellek, jobban szeretek kocsmába járni, mint bíróságra, szóval legrosszabb esetben egy sör mellett letudjuk, csak majd a jogdíjelosztásnál vigyázzunk, hogy neked csak előadói jár, a szerzői az enyém. :-)

@hatodikx:
Miért, elsóztad a kaját? :-)
Én egyébként izésítő vagyok - ennyire számítanak a magyarban az ékezetek.
Egyébként több menetet is vállalok, de csak nőknek. :-)
Ha férfi, az azért gördít apróbb akadályokat a projekt elé, mert akárcsak Béla, én sem vagyok olyan.
(Na, ezek után járhatok majd a #metoo elé, mint Morgan Freeman, aki azt mondta a csajnak, hogy jó a segge, meg közelről megbámulta a kirakatba tett húst a húspiacon... elmebetegek, kurvára kéne még vagy 20 év Trump Amerikának meg úgy általában a világnak. Illetve már jóval korábban kellett volna.)

@zizi77:
Nem, egyértelműen azt hitte, hogy 1977-ben születtél. Ami azt jelenti, hogy azért nem vagy már mai csirke.
Tanulj meg ÉRTŐEN olvasni.

@PR_fact:
Hát ha Viktorod nem rabolta volna el, lenne nyugdíj.
De most is egyszerű lenne, amit befizetsz pénzt, tegyék a nyugdíjszámládra. Ennyi.
Szerinted a szülők mekkora részét tudnák eltartani a gyerekeik MA a nyugdíj nélkül? Amikor az ország 40%-a a szegénységi küszöb alatt, segélyen él? És akkor ebben a minimálbéresek már nincsenek benne.
Tudsz még más baromságokat is összehordani?

zizi77 2018.05.31. 21:12:39

@mement: annyit azért elárulnál, hogy hány évesen világosodtál meg? Csak mert gondolom előtte sem a farkasok neveltek.
És ha már mások jövőjét tönkretettem azzal, hogy gyereket szültem, mégis ha nem teszem, meg a többiek sem, hiszen remélhetőleg nem kizárólag az én bűnöm minden, akkor mégis kinek a jövőjéről beszélünk?

Etniez 2018.05.31. 21:15:16

@PR_fact: "ha nem kapnak nyugdíjat és nem lesz időskorukra ingyenes egészségügyi és szociális ellátás! "

A nyugdíj már nem jár, hála a Fidesznek, az ingyenes eü és szociális ellátás is megszűnt már vagy 10 éve.
Papíron ingyenes, de ha nem adsz zsebbe, akkor meghalsz a kórházba, a gyógyszerekre meg elköltik a fél nyugdíjukat az idősek.

zizi77 2018.05.31. 21:18:41

@ételizésítő: igen, ezért jött nekem a 68-as árakkal, meg azzal hogy én nem tudhatom a mai szülők gondjait. Valóban nem vagyok már mai csirke, de azért még annyira öreg sem, hogy a 9 évvel a születésem előtti árakra emlékezzek. Mellesleg, ha tudta volna, hogy 77-es vagyok, akkor ezt írta volna utána, nem azt, hogy a nickemből következtetett. Az értő olvasással neked van gondod ebben az esetben, De ez lényegtelen.

mement 2018.05.31. 21:22:58

@zizi77: Mondjuk boven eleg lett volna egy gyerek, vagy akar orokbe is fogadhatattok volna. Ma korabban mar emlitettem hogy az arvahazak dugulasig vannak es minden harmadik magyar arva kulfoldi csaladhoz kerul, mikozben ti nemzehtalalbol meg civilizacioseltunesi-rettegesbol arra buzditotok hogy szuljon mindenki mintha nem lenne holnap.

"annyit azért elárulnál, hogy hány évesen világosodtál meg?"

Igazabol nem emlekszem ilyen pontra, gyerekkoromtol kezdve elszomorit az amit muveltek.

mement 2018.05.31. 21:28:23

@zizi77: ( "igen, ezért jött nekem a 68-as árakkal" azert jottem a 68as arakkal mert a 78at akartam 2018 hoz hasonlitani, mivel 77es szuletesunek tippeltelek es ez igy egy kerek, jol kezelheto blokk, de elutottem a szamot mivel egy tabletrol tolom es boszme nagyok az ujjaim, aztan kesobb ugy voltam vele az a 10 ev differencia nem befolyasolja az allitast lenyegeben.)

rozsomák 2018.05.31. 21:29:15

@élhetetlen:
én nem a hétköznapi szennyes eltevése és fogkrém gondokra céloztam, hanem arra, amikor a férfi már a nő fejében sem létezik, mert mindent a gyerek foglal el.

Van ilyen....

Pl. ekkor nem jogos a kérdés, hogy megcsaktál-e.. ez nem jogos kérdés..

Téged ? Én ? Jé... Hát Te látod, hogy én létezem ? Dehogy csaltalak meg

(De tényleg, hogy lehet megcsalni azt, akinek csak a gyerek van és én nem is létezem ? Ez nem értelmes kérdés.... az nem megcsalás., hogy mással dugok, ha veled nem lehet.)

zizi77 2018.05.31. 21:42:17

@mement: ja, kamu, de mint már írtam, ez legalább vicces volt. Pont azért szülünk, hogy legyen holnap. De egyszer majd Te is felnősz, és rájössz, hogy mekkora baromságokat hordtál össze.
Egy tanács még így végül. A csajokat ez a duma a legkevésbé sem vonza/főleg nem hosszútávon/, ettől nem leszel különleges. Ha a másik csapatban játszol, ez ott sem lesz nyerő. Javaslom az arany középutat, ahol tehetsz a környzetszennyezés ellen a magadmódján, ahogy mi is, de ennek ellenére nem leszel egy mindenkit fikázó pöcs!

élhetetlen 2018.05.31. 21:49:34

@rozsomák: Megpróbálom elképzelni a felvázolt esetet, csak nem megy. Hogy a túróban jön össze a második vagy harmadik gyerek, ha a egy nő az elsőtől megzakkan, és attól kezdve nincs férj, nincs szex. Lehet hogy van ilyen, te tudod, miért írsz erről, de hogy nem általános, hanem pszichológiai vagy pszichiátriai eset, az biztos.

mement 2018.05.31. 22:08:42

@zizi77: Ez az onfelmento messias-reflex is elegge generacios jellemzo.
Nem vagy semmilyen absztrakt tarsadalmi csodanak a letetemenyese. 200ezer veszelyeztetett gyerek lehet magyarorszagon, ebbol minden evben kb 5000ezren reszesulnek gyermekvedelmi vagy gondozasi szolgaltasban (arvahaz, gyermekotthon). Ha a jovo valoban fontos lenne szamodra, ma nem vitatkoznank itt.

zizi77 2018.05.31. 22:22:39

@mement: Most meg fogsz lepődni!
Amikor a 2 lányom már megvolt, akkor szóba került, hogy örökbe fogadhatnánk egy 2 éves kisfiút. Megjegyezném azért halkan, hogy ez nem olyan egyszerű, mint képzeled, sőt írtó nehéz. Aztán terhes lettem újra. Nem terveztük, de nem is tettünk ellene. Mivel nem tudtunk olyan nyomós indokot felhozni, ami miatt meg kellett volna ölnünk a gyerekünket, megtartottuk. És kaptunk egy kisfiút, aki szerencsére egészséges és rossz mint az ördög. Kérdezz meg akárhány terhes nőt, egy se fogja az afrikai túlnépesedés miatt elvetetni a gyerekét, ha nincs rá személyes indoka! Még érzelmileg is sokat kell tapasztalnod.

rozsomák 2018.05.31. 22:26:28

@élhetetlen:
"Hogy a túróban jön össze a második vagy harmadik gyerek,"
Ja ez a kérdés ? ,
Mert esetleg kéthavonta előjön a nőből a szexelési vágy - már ez is furcsa lehet, miért jön elő, miért nem nyomja el végleg, hát az lenne az igazi, nem ?

Ezek szerint te még sose hallottál olyanról, hogy a gyerek után a nő megváltozik... :)

De azért :
Egyik ismerősöm mesélte, hogy amikor felmondott, mert elege volt a munkahelyén, a neje azzal fogadta, hogy "de hát akkor ki fog minket eltartani ?"
Nem az volt a kérdése, hogy és most mi tetszik, mit fogsz csinálni ? Hanem, hogy ki fogja őt eltartani ?
Szart a neje a pasira, az volt a kérdés, hogy most mi lesz velük ?
(Az, hogy te hogy érzed magad, az nem számít...)

Ezt nem tudta ám a házasságkötéskor ő sem, hogy ez lesz... pedig előtte együtt élt a nővel évekig.
Ragozzam még ?

Mert ugye abból kezdtünk eszmét cserélni, hogy az együttélés mennyire számít..

Én azt mondom, hogy 10 évig is élhetsz együtt egy nővel, de ha szül, akkor előfordulhat, hogy utána gyakorlatilag elölről kell kezdeni az ismerkedést. :)
Szóval nem olyan egyszerű ez az "ismerjük egymást", ez sokszor csak duma..

csakférfi 2018.05.31. 22:34:17

@zizi77:
Azért van benned "szufla".
3 gyerek.
Gratula!
Nekem 2 nevelt. Egy "édes"
:)

zizi77 2018.05.31. 22:36:43

@rozsomák: jó esetben nem csak a nő, hanem a férfi is változik valamilyen szinten. Nyílván a mérték nem mindegy, de azt el kell tudni fogadni, hogy ha gyerek lesz, akkor az lesz a legfontosabb. Persze nem kizárólagosan és aránytalanul, de ehhez a férfinak is változni kell, ami legtöbb helyen megy is. A mértékek nem szoktak stimmelni ott, ahol a gyerek miatt szétmegy a házasság.

csakférfi 2018.05.31. 22:37:39

@mement:
Egy nő mond vélemény ,nőknek szóló videóhoz.
Aki egyben anya is.
Nem gondolod hogy "kibicek" vagyunk....mi férfiak?
A férfi választ a nő dönt.
Ezesetben .

zizi77 2018.05.31. 22:39:05

@csakférfi: Ha jól emlékszem a nejeddel jöttek a neveltek már nem is kicsin, és volt is bajod velük. Most milyen a kapcsolat?

csakférfi 2018.05.31. 22:43:10

@zizi77:
Bakker!
Ismersz.
Igen a gyerekek felnőnek. A nagyobb most lesz az Audinál melós.....a kisebb épp rockőrült.
Csak 2 év van köztük.
Hahyom öket "menni fejjel a falnak".
:)

mement 2018.05.31. 22:44:21

"Nem gondolod hogy "kibicek" vagyunk....mi férfiak?"

Nem.

csakférfi 2018.05.31. 22:46:50

@mement:
Sorry öregem.
A nő dönt minden esetben akarja a gyereket vagy nem.
"Ha a seggedet a földhöz vered".....anyósom mondása....akkor is ez van.
:)

mement 2018.05.31. 22:49:44

@csakférfi: Nalatok, nalunk ez kozos dontes, azontul a vedekezes alap, szoval ennek eselye minimalis.

zizi77 2018.05.31. 22:52:42

@csakférfi: okos döntés! :)
Ha jó példával álltok előttük, és ott vagytok ha nagy gebasz van, akkor ennél többet nem tehetsz már ennyi időseknél.
Jó éjszakát mindenkinek!

csakférfi 2018.05.31. 22:53:30

@mement:
Ó.......
Az exem anno azt mondta "itt az ideje a gyereknek".
Onnantól nem húztam óvszert.
Mondd már meg mi olyan különös ebben?

rozsomák 2018.06.01. 00:08:09

@csakférfi:
Te mindenhol ott csaholsz, ahol nőt sejtesz ,
Te, aki boldog kapcsolatban élsz, ahogy írtad ezerszer..

Témához sose szólsz, csak a nőket hajkurászni a hájas, dagadt seggeddel..
Ez vagy te..
:)

ételizésítő 2018.06.01. 02:21:34

@zizi77:
Tök mindegy, írt egy évszámot, írhatott volna 1768-at is. A lényeg, hogy kurva régen volt, amikor még fiatal voltál. Kár, hogy nem fogod fel. Érdekes, nekem ez is elsőre egyértelmű volt, mint az, hogy Jukka nem Attila, és hogy nő. Persze biztos nekem vannak gondjaim az értő olvasással, hogy te 2-ből 2-ször nyúltál mellé, én meg egyszer sem.

"Pont azért szülünk, hogy legyen holnap."
Ha te nem szültél volna, akkor is lenne holnap. A nap ugyanis akkor is felkelne holnap, ha a Földön kipusztulna minden élet. Ahogy ez már elő is fordult párszor az elmúlt 4-5 milliárd évben. Kicsit túlbecsülöd a pinád jelentőségét.
Pedig valójában nem vagytok többek, mint a tehenek, sőt, kevesebbek, mert azok két ellés között kb. egy éven át tejet is adnak. Nagyon túértékelitek magatokat. Pedig nincs mire. Ugyanúgy nőstény állatok vagytok, mint a tehén. A kölykeiteket meg a társadalom neveli, míg a tehénét az anyaállat meg a gazda.

@Etniez:
Úygis csak az öregségedet hosszabbítaná meg, amikor már tehetetlen vén fasz vagy, már a faszod sem áll fel, akkor meg minek tovább élni, nem? :-)
Az a baj, hogy az ember ha 200 évig él, akkor abból 140 évig lesz öreg, semmirekellő fasz, nem arról van szó, hogy 100 évvel tovább maradsz 25-30 éves, amikor a legjobb formában vagy. Mert úgy lenne értelme, de így...

@mement:
Szégyellem magam, hogy veled kell egyetértenem, mert kb. ez az egyetlen közös pontunk... De van, aki annyira hülye, hogy minket is közös platformra tud hozni. Hülye egy világban élünk.

ételizésítő 2018.06.01. 02:22:24

@rozsomák:
Mert te nem, mi? :-)

Egyébként általában tök jókat ír a pali.

zizi77 2018.06.01. 06:25:47

@ételizésítő: a stílus maga az ember! Köszönjük!

látjátok feleim szümtükkel 2018.06.01. 08:40:00

@ételizésítő:

" Ugyanúgy nőstény állatok vagytok, mint a tehén."
Ez egy kicsit vulgáris megfogalmazás, de igaz.

" A kölykeiteket meg a társadalom neveli, míg a tehénét az anyaállat meg a gazda."

Ez is igaz. Te is kölyke vagy valakinek.
DE! Azért nem vagy tehén fattya ( és nem azok a feltételezett gyerekeid sem ), mert anyád és feltehetőleg apád mellett a társadalom is nevelt. Ezért neveznek emberállatnak.

csakférfi 2018.06.01. 10:09:03

@rozsomák:
Tévedsz.
A témához hozzászóltam.
Csak unalmas,hogy mindig egymásnak esnek emberek-nők-férfiak,pusztán azért hogy egymást beállítsák aljasnak...butának....stb.
Ez lett a "divat".
Hogy én is tévedhetek? Hogy boldog kapcsolatban élek?
Hogy attól még hogy veszekszünk,még lehetünk szerelmesek egymásba a nejemmel?
Igen.
Azért ha ennyire irritállak......meg másokat is.....abbahagyom a kommenteléseket.
Amúgy is ez a "megérzésem".
Na cső !
:)

csakférfi 2018.06.01. 10:15:14

@ételizésítő:
:)
Ok van mindig hogy "kommenteljünk".
Egymást szidni.....nek ok a komment.
Cdak újabb és újabb bajt szül.
Nincs elég így is?
Ráadásul nem old meg semmit.
Ez a tapasztalatom.:)

csakférfi 2018.06.01. 10:17:13

@ételizésítő:
"Egymást szidni nem ok a kommentelés"
Fránya okosteló.
Egyre hülyébbek leszünk tőle.
:)

ételizésítő 2018.06.01. 12:48:05

@látjátok feleim szümtükkel:
Tudod, korábban (mondjuk a 80-as évekig) a nők azért nem voltak ennyire elszállva, hogy szültek egy gyereket.
Most emiatt már a világ császárnőjének gondolja magát minden ilyen @zizi77: -féle hülye liba. Pedig a szülés pont annyira hétköznapi, mint bármilyen más nőstény állatnál.
Ha meg valaki nem úgy néz rájuk, ahogy ők szeretnék (illetve úgy néz rájuk, csak nem az a valaki), akkor rögtön rohannak feljelenteni.
Tényleg kurvára ideje volt Trumpnak, csak már 20 évvel korábban kellett volna jönnie, és azóta egyfolytában maradnia, és talán ezt az elmebeteg #metoo - igen, baszd meg, te is agyatlan picsa vagy - mozgalmat elsöpörnie, még mielőtt kialakult.
Röhej, hogy már amiatt meghurcolnak valakit (pl. Matt Damon) az idióta picsák, mert azt mondja, hogy nem kell mindent elhinni, amit ezek az agyatlan picsák mondanak, pláne 20-25-30 év elteltével.

zizi77 2018.06.01. 13:32:11

@ételizésítő: kedves tőled, hogy ilyeneket gondolsz rólam, de szerencsére nincs igazad. Pont arról van szó, hogy a világ legtermészetesebb dolga, hogy gyerekeket szültem. Ezért én nem várok elismerést, max a férjemtől, aki azért látta mivel jár ez, de tőle, akitől számít, meg is kapom. Nem tartatom el magam, és inkább azt szorgalmazom, hogy a férjem minél több időt tudjon a családjával tölteni, mintsem hogy több pénzt hozzon haza, és a legkevésbé sem vagyok feminista.
Az már egy más kérdés, hogy véleményem szerint a hozzád hasonló véleményen lévő véglények nem segítik elő azt, hogy a nők szívesen szüljenek, és ezzel mérséklődjön a népesség fogyása, ami az alaptémája volt a posztnak.
Ha kizárólagosan evolúciós szemszögből nézzük a dolgokat, akkor lényegében igazad is van. Persze akkor nem gond, ha széttépnek egy kisgyereket, vagy kibelezve rohad el valaki az út szélén, hiszen az állatoknák is előfordul. De ha kicsit is tudatos lénynek képzeled magad, akkor már más a képlet. Sajnálom, hogy megmaradtál frusztráltságodban az állati szintnél.

látjátok feleim szümtükkel 2018.06.01. 14:14:01

@ételizésítő: "... igen, baszd meg, te is agyatlan picsa vagy ..."

No, és miért is?

Mert nem teccik, ahogy beszélsz a nőkről? Mellesleg az sem, ahogy a férfiakról beszélsz. Mert figyelmen kívül hagytad, hogy a sok agyatlan picsa mellett sok agyatlan faszfej - köztük te - álldogál.

Ha már lementél a béka segge alá.

ételizésítő 2018.06.01. 15:38:24

@látjátok feleim szümtükkel:
Az nem neked szólt, hanem a #metoo-sokra vonatkozik.

@zizi77:
Nem, nyuszika, az állati szintnél a hozzád hasonló hülye picsák maradtak meg.

zizi77 2018.06.01. 15:54:18

@ételizésítő: mégsem én fikázlak téged ismeretlenül alpári stílusban. Remélem, ennél nagyobb örömöd is van az életben!

ételizésítő 2018.06.01. 17:23:18

@zizi77:
Ahhoz, hogy lásd, valaki mennyire hülye, nem kell ismerni, elég elolvasni, amiket ír.
Esetedben ez történt.

zizi77 2018.06.01. 17:27:32

@ételizésítő: Ja, hát ha legalább egy konkrétumot tudnál említeni! De tudod mit? Inkább ne erőlködj!

kiskutyauto 2018.06.01. 23:50:01

Nemá gyerekek, ezt a hibbant csajt aki komolyan veszi, az is hülye.... (Edda... eleve már a szülei sem voltak 100%-asok hogy ilyen nevet kapott, és látható hogy a név predesztinálta) látványosan olyan fájdalmasan szánalmasan ostoba liba, ami pont megfelel, a hungarista rasszista, konteóhívő, szittya magyar vonalat vivő nyomorúságos mélymagyarságnak, ahová tartozik Budaházy is a szánalmas "terrorcsoportjával" ami arra volt képes hogy bedobott pár molotovot, meg néhány romát kicsináltak... egy komoly terrorcsoport ha beindul, akkor azt csinálja, mint az ETA meg az IRA illetve a Vörös Brigádok (és most csak európaiakról beszéltem direkt, mert az arab világ az öngyilkos idiótáival nem hozható ide)... aztán meg úgy "bújt el" a nyomorult kelekótya orbán bohóca... hogy PIROS SAPKÁBAN vegyült el a tömegben... és ekkor kapcsolták le... tehát vagy eleve az orbánmaffia által fizetett "öngyilkos' kirakat bábu volt, vagy teljesen idióta... hozzá méltó felesége is van... szánalmas mindkettő.... Ebben az országban a Tanácsköztársaság óta nem volt komoly terrorizmus... de lehet hogy lesz hamarosan mert már sokan nem tűrjük ami lesz... azonban a copfi szépfiú kelekótya Buziházi aligha lesz a vezetője... 64 Vármegye, Betyársereg meg ilyen hülyeségek... még jó hogy nem Hunor és Magor Szittya Kivézőosztaga nevet nem választottak.... XD

abraca 2018.06.02. 09:10:49

Három gyerekes apaként mondom, hogy addig amíg a magyar oktatási rendszer ilyen kritikán aluli fos, a fizetésekből nem lehet megélni, az emberek keserűek, korlátoltak és irigyek, én megyek Nyugatra. Aki marad, az okkal marad, de nekem a gyerekeim az elsők, és nem Magyarország. Lehet érte utálni, vállalom. Ja, és nem örömömben megyek el innen, hanem azért mert ha maradnék, rosszabbul járnék.

látjátok feleim szümtükkel 2018.06.02. 12:04:07

Edda nagysád kapcsán ránéztem a statisztikára, és furcsa dolgot látok.
A második vh előtt kitántorgott Amérikába egymillió magyar.
Az ötvenhatos akármi után kitántorgott a határon 200.000 magyar.
Meg nem erősített hírek szerint már legalább 500.000 magyar él-dolgozik nyugaton, mely létszám jlentős része talán 2010 után jött össsze.

Amire nem találtam adatot, mennyien jöttek visza egy-egy magyar migrációs hullám után. Az utolósóról sincs hihető adat, pedig a kormány állítólag anyagilag támogatja a visszatérőket, sőt nagyon nagy a csend a téma körül.

Szóval ki, és hol is szüljön?

Gleccsertetű 2018.06.02. 16:28:37

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó: te ezt honnan is tudhatnád, hontalan kis sejtcsomócska

kiskutyauto 2018.06.02. 23:33:14

@enpera: Hogy mi? Hogy "hülye hazátlan impotens libsi"? Ja értem! Szóval ezt mondta neked a putriscigány kurva anyád miközben a seggét basztad azaz próbáltad minden nap vacsi után... a rühes strici apád faszával a szádban... jaj szegénykém... nehéz gyerekkorod lehetett... XD

Attilajukkaja 2018.06.03. 15:39:17

. @enpera:
"hülye hazátlan impotens libsi"
Egy mondatban tömören összefoglaltad a Fidesz érvelési rendszerét. Gondolom, ezért plusz dicséretet kapsz.

Attilajukkaja 2018.06.03. 15:53:08

@abraca:
"amíg a magyar oktatási rendszer ilyen kritikán aluli fos, a fizetésekből nem lehet megélni, az emberek keserűek, korlátoltak és irigyek, én megyek Nyugatra."
Minden ép ész ember ezt teszi, akinek nincs olyan családtagja, akit nem hagyhat magára itthon. Az idős szülőket sajnos el kell látni, mert az állam leszarja őket.

"Aki marad, az okkal marad, de nekem a gyerekeim az elsők, és nem Magyarország."
Jogos!

"Ja, és nem örömömben megyek el innen, hanem azért mert ha maradnék, rosszabbul járnék."
Főleg a gyerekeid járnának rosszul. Ez az egészben a szomorú. Erre Orbán egyáltalán nem gondol. Talán nem is érdekli.

strogg 2018.06.04. 08:27:25

A külön szomorú az srácok, hogy modern, nemzetközileg is értelmezhető oktatási rendszer kellene. Digitalizációval, és teljesen újra gondolni. Na most ezt a feladatot egy Kásler kapta aki fél lábbal már a sírban, köze nincsen a 21. századhoz, az ősrobbanás egy hipotézis (kit érdekel a kozmikus háttér sugárzás?) az evolúció szintén, de sebaj. A NAT úgy rossz ahogyan van, de sebaj majd gyorsabban ledaráljuk. És minden évben (pont ma is) cikkeznek arról, hogy még a kötelező olvasmányok sem felelnek meg a korszellemnek. De ez senkit sem érdekel. És az új NAT-ot kik fogják felügyelni? Az MTA amelyik már most szinoníma az öregek otthonára. Teljesen reménytelen, hogy ez változni fog. Magyarország 15 éven belül a robotizáció miatt már összeszerelő üzemként sem fog működni. Aki szakképzett és alkalmas lenne ezt üzemeltetni már kint van, közmunkás meg valójában nem kell hosszú távon. Szóval megértem aki azt mondja, hogy köszi a gyerekből nem fidesz mamlaszt akarok, és menni kell ha értelmes mérhető oktatást kéne kapnia. Mert mi történik? Magyar egyetem nincsen az 500-as listán már, (illetve de, ha a CEU-t magyarnak tekintjük, de őket ugye most üldözik el) de sebaj, nem nézzük meg a listát. Nekünk ne a világ mondja meg hol is tartunk, majd mi megmondjuk, hogy húúúúúúú de turbó magyarok vagyunk, mindenben a legjobbak. Kár, hogy erről az egész világ nem tud, de majd mi jól tudjuk. Nemzetvesztő ez a kormány, ez világos mindenkinek aki gondolkodik.