Bayer kolléga.... ez most nem jött össze
2018. március 10. írta: Ms. Black Sheep

Bayer kolléga.... ez most nem jött össze

bayer.png

Fotó: Magyar Narancs

Nem kellett sokat várni, Bayer Zsolt kolléga és a kormány kedvenc lapja - a Magyar Idők - Semjén Zsolt segítségére sietett és megmagyarázta Semjén helikopteres vadászatát. Az egyik ok, hogy ott él a testvére, a másik, hogy bizony, ott ezt így szokás csinálni.

Semjén bátyja elég régen, valamikor a hetvenes évek közepén oda disszidált.

– írja Bayer Zsolt a Magyar Időkben.

Nézzük meg a két szó jelentését:

Disszidál: politikai okokból addigi hazáját elhagyja, kivándorol

Emigrál: hazáját – főként politikai okokból – elhagyja, kivándorol.

disszidens=emigráns. Az induló oldalról nézve. Az érkező oldalról nézve: Svédországban, ő migráns. Bevándorló. Semjén bátyja tehát migráns, akik ellen oly nagyon küzd maga Semjén Zsolt is. Ehhez a migráns tesóhoz jár vadászni a kereszténydemokrata miniszterelnök helyettes. Igenis kijelenthetjük, hogy teljesen más kultúrát képviselt egy szocialista országból érkező magyar, az akkori svédekhez képest. Mégis fel lettünk volna háborodva, ha nem engedik be annakidején az igen jelentős számú magyar migránst a világ kellemesebb országaiba.

Arról nem is beszélve, hogy hol marad az isten-haza-család hármasa? A hetvenes évek közepén Magyarországon nem volt veszélyben az élete Semjén bátyónak, ez egészen biztos. Akkor miért is menekült el? Egy jobb élet reményében? Pont azon okból, amiért támadják a migránsokat? Mondván nincsenek életveszélyben? (miközben ők sokszor abban vannak)

Ráadásul pont Svédországba, ahol ma rettenetes élni. Annyira, hogy ma reggel talált is a Magyar Idők egy svéd-magyar hölgyet, aki ezért vissza is költözik Magyarországra:

Nincs biztonság, félelemben vagyunk minden nap

- írja ma reggel egy svédországi magyarra hivatkozva a Magyar Idők. Én azért most egyet nem értek. Ennyire nem vigyáznak a magyar miniszterelnök-helyettesre? Egy ennyire veszélyes helyre utazgat évente többször? És ide vágyik utazni Bayer Zsolt is? Nem kellene inkább onnan hazamenekíteni a Semjén családot?

De térjünk csak vissza egy pillanatra a helikopteres vadászatra. Van egy törvény a vadászatról, ami a következőt mondja ki:

„71.§ (1) E törvény alkalmazásában tiltott vadászati módnak minősül: 
a) a motoros járműről, a motoros járműből vagy a mozgásban lévő járműről…”

Bár a miniszterelnök helyettes azt állítja, hogy nem a helikopterből lő, azzal csak a vadat szállítják, én mégis kételkedem ebben. Hogy miért?

semjen.jpg

Fotó: Magyar Nemzet

A fotón Semjén mellett nincs vadászfegyver, nincs is túlzottan felöltözve, ugyanakkor ott áll a közelben a helikopter. Ha őt csak odavitték, akkor a helikopter zajától nyilván hanyatt-homlok menekül a szarvas és nem tudja elejteni. Ha tényleg gyalogosan volt, akkor mennyire életszerű, hogy lőtt, jött a helikopter, lepakolta rá a fegyverét, majd ment fotózkodni a vaddal.

Bayer kolléga… lássuk be, ez így nem túl valószínű.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozeletipad.blog.hu/api/trackback/id/tr5613728732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.03.11. 22:37:15

@a nemzet fogatlan provokátora: az erdélyi kopó majdnem kihalt. Arra tenyésztik, hogy egyáltalán legyen .
Lófaszt vadászatra.

2018.03.11. 22:39:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Mivel Bulgáriában élsz, így migráns vagy. Ha őseid nem magyarok, az sokmindent megmagyaráz.
Például a Putyin imádatodat. Hisz orosz vagy.

2018.03.11. 22:40:51

@a nemzet fogatlan provokátora: nem Hofi vadászott így, hanem Pozsgai elvtárs.

2018.03.11. 22:46:11

@kvadrillio: annyira titkos izraeli ténykedés lehet, hogy csak Lovas Istvánnak sikerült felderíteni az igazságot.
Te, nem ő az, aki a zsidóktól letelepedési engedélyt kért, de nem kapta meg?
Azóta utálja a zsidókat. Addig imádta....

Ggábor 2018.03.11. 22:52:02

@felső határ nincs: próbálkozz a zoltan torok reindeer kereséssel ..
tudom nem beszélni nyelevek ...

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.11. 23:07:40

@MikeBoy: Mi van kis hülyém, durci lettél, hogy felhívtam a figyelmedet arra, hogy a ballibsi kedvenc Hoffmann Gézátok is agy vadászott Kádár elvtárssal. Hurkazsíros kenyér, néhány kupica pálika, aztán várunk a magas lesen..;)

2018.03.11. 23:17:11

@a nemzet fogatlan provokátora:

Hogy teremhetnek ilyen ostoba emberek a földre, mint te?
1. Azt sem tudom, ki az a Hoffman Géza!
2. Semmi jelentősége nincs ebben az ügyben!
EGY HÜLYE TROLL VAGY SEMMI TÖBB, FELEJTS EL FASZFEJ!!!!!

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.11. 23:33:59

@Könnyen elkaptuk, uram!:

www.kutyakozpont.hu/erdelyi-kopo/

"Munkakutya, kopó. Kitűnően hajt és állít, utánkeresésre, vércsapázásra is kiválóan használható. Friss nyomra érve jellegzetes nyifogással csahol, hajtás közben messzehangzó, magas, csengő hangot hallat. Vadászatokon vezetőjétől távol is önállóan dolgozik."

www.magyarvadasz.hu/images/vadaszkutya/61.jpg

www.erdelyi-kopo.eoldal.hu/img/picture/367/hirekmaci2.jpg

www.erdelyi-kopo.eoldal.hu/img/mid/32/hajtas6.jpg

2018.03.11. 23:40:44

@a nemzet fogatlan provokátora: namost ez abból van, amit te linkeltél. Konkrétan egybeesik azzal, amit írtam:
"z 1947-es román törvény elrendelte minden kopó kiirtását, mely csaknem a teljes kipusztuláshoz vezetett. Hosszú kutatómunka eredményeként 1968-ban sikerült a kihaltnak vélt fajtából két példányt felderíteni. A két ebet “átcsempészték” Romániából, és a fővárosi állatkertben helyezték el. Ekkor kezdődött a kopó megmentése. A romániai rendszerváltás után további példányokat fedeztek fel Erdélyben, és vonták be a hazai vérfrissítésbe. Napjainkra eljutottunk oda, hogy Erdélyben már vadászversenyt rendeznek kizárólag erdélyi kopók részére, s rendszeresen több mint 100 eb nevez a megmérettetésre. A kopó még sincs rózsás helyzetben, égetően szükséges lenne a fajtának újabb híveket találni, a populációt számbelileg is növelni."

bigdata 2018.03.12. 06:33:17

Ó jaj. A disszidens nem Bayer találmánya, a népköztársaság idején így hívták azt, aki meglépett a szocializmusból. Mint az említett semjén rokon. Ideológiailag is ez volt a helyes kifejezés, mivel pont azért léptek le, mert nem tetszett nekik a rendszer, azt pedig pont ez a latin eredetű szó írja le.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.12. 06:35:16

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nem vagyok migráns. De ha az is lennék, nem változtatna semmin.

Egyetlen orosz ősöm sincs.

bigdata 2018.03.12. 06:48:12

@BOAR: igazából nem az a lényeg, milyen rénszarvast lőtt. Az inkább, hogy jávorszarvasnak hitte. Az ovisokkal is megesik, hogy összekeverik a zebrát meg a zsiráfot, de nem is adnak puskát a kezükbe. Még mielőtt valaki felvetné, hogy 2 szarvast könnyebb összekeverni, előbb guglizzon magának egy fényképet mindegyikről, aztán döntse el, hány kupica absolut vodka utáni bárgyú mosoly közepette bírná összetéveszteni.

2018.03.12. 08:11:07

@bigdata: a disszidens a törvény ellenében emigrál. A kivándorló pedig a törvény megszegése nélkül emigrál.

rallus 2018.03.12. 08:39:43

@bigdata: Jávor már fel is jelentette az országot az EU-ban, hogy Semjén valójában őt látta lelki szemeivel a célkeresztben. Egy valag pénzt fognak neki megítélni Strasbourgban..

bigdata 2018.03.12. 09:10:46

@rallus: no para, nem áll meg a vád. Semjén nem az országot képviseli, hanem a kretén népet. Ellentétben Jávorral, aki straszburgi képviselőnk.

Dinkainka 2018.03.12. 09:20:22

Ráadásul korrupciós pénzből fizették a vadászatot! Poltnak börtönben a helye, mert semmire sem reagál!

n3spr3ss0 2018.03.12. 09:53:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: 13.27.47 Dehogynem,hisz mind ugyan olyan büdöst szarik.

n3spr3ss0 2018.03.12. 09:55:57

@a nemzet fogatlan provokátora: Te szerencsétlen, miért beszél mellé? Nem a ny. német turista a kormányfő helyettes, hanem ez a gyertyaszopó geci!

Occam beretvája 2018.03.12. 10:07:34

Reggel a taraharádióban (klubrádió) azatat mondták hogy Semjén helikopterről vadászott. Már pedig ha ők mondják akkor az csak a színtiszta igazság lehet.Főleg ha Kovács M(elegszarig) Veronika mondja.:-))

Szelid sunmalac 2018.03.12. 10:10:47

@Occam beretvája: Bezzeg TE aztan tudod a tutit, hogy de bizony nem! Es ha te azt ugy mondod, akkor az ugy is van!

BOAR 2018.03.12. 10:13:14

@bigdata: Nem gondolom, hogy ne lenne tisztában vele. Inkább arról lehet szó, hogy többször vadászott, lőtt ezt is, azt is, a helikopteres szállítást is igénybe vett párszor aztán belekeveredett, hogy épp melyik alkalomról is van szó.
Mondom, olyan dolgokba köt bele az ellenzéki média amik nagyjából szóra sem érdemesek, emellett semjénéknek vannak "történelmi" bűneik a vadászterületek kialakítása terén jogsértésekkel, hatalommal való visszaéléssel mindennel, azokról pedig kuss van.
Elterelés az egész...

Szelid sunmalac 2018.03.12. 10:19:50

@BOAR: Ohh....ne haragudj, de ki a vadaszatert felelos emberke Magarorszagon 8 eve?

BOAR 2018.03.12. 10:29:55

@Szelid sunmalac: És ennek mi köze ahhoz, hogy skandináviában vadászott?
Semmi. De hülyegyerek módjára rugóztok a dolgon napok óta, sorra születnek a "leleplező" cikkek és persze addig se foglalkoztok mással.
Az egységsugarú fidesz szavazó ettől még nem fog másra szavazni, a bizonytalanok sem semjén miatt szavaznak ide vagy oda. Akkor meg miért?
Jólesik háborogni rajta?
Egyébként nem olyan egyszerű, hogy "ki a vadászatért felelős". Semjénnek voltak jó elgondolásai amiket simán lesöpörtek az asztalról. A közelmúlt legfelháborítóbb törvénymódosítását az éjjellátókkal kapcsolatban a nak-os gyökér dobta fel például oszt egy salátatörvényben meg is szavazták legott. Ez pont szembe ment semjén elképzeléseivel.

Occam beretvája 2018.03.12. 10:39:54

@Szelid sunmalac: Na szóval kicsicsíra.Én azt láttam a rémhír tv-ben hogy egy
szarvast szállítanak helikópáteren.A felvételen nem látszik hogy közben Semjén veszettül lövöldözne közben. Az az ebből nem derült ki hogy helikopterről vadászott. Az hogy miből telt rá, hogy esetleg valami csókos pengette ki az egy teljesen más kérdés.Persze értem én hogy ha tehetnéd a politikai ellenfeledet helikopterre akasztva hurcibálnád végig az országon.Ja és szerintem te egy pederaszta rohadék vagy s mivel szerinted a bizonyítási kényszer a megvádolton van így állj elő a bizonyítékokkal.:-))

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 10:40:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: Vadásztatnak erdélyi kopóval, kénytelen leszel elfogadni.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 10:42:32

Hoffmann Gézátok Kádár elvtárssal nem állami pénzből vadászgatott, csak kérdezem..

Szelid sunmalac 2018.03.12. 10:44:32

@Occam beretvája: N marmost eloszor is a jo budos kurva anyad aki kepest volt erre vilagra tojni, az a kicsicsira. Neten nagy a pofad, de talalkoztam mar en eloben ilyen nagypofaju kis faszkalappal, aki vonyitva menekult, hogy de hat az nem is ugy volt, meg o elnezest ker. Szoval vegyel vissza ar arcodbol, majd ha egyszer osszefutsz velem, AKKOR csirazhatsz baszod. Fotelbol kuss van.

Aztan ha mar ilyen kedelyesen elbeszelgetunk kedves embertarsam, akkor hadd mutassak ra, hogy nekem nincs sem politikai ellenfelem, sem szuksegem arr,a hogy majd te elmondd en mit csinalnek mivel.

De egy dolog biztos. Ezzel kommenteddel kurvara nem erositettel meg benne miert is inkabb a te velemenyedre kene hallgatni.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 10:44:40

@Occam beretvája: Ha felszállt volna arra helikopterre, akkor azokkal a képekkel lenne tele a simimédia..

Szelid sunmalac 2018.03.12. 10:47:47

@BOAR: Tehat kormanyon, 8 eve a teruletert felelos pozicioban, gyakorltilag teljhatlommal biro kormannyal a hata mogott "nem olyan egyszerű", es szegeny Semjant nem hagyjak vegezni a dolgat, de elotte az ellenzek ugyanebben a pozicioban tortenelmi merteku dolgokra volt kepes.

Aha...azert ez egesz sokat elmond akkor vagy az ellenzek, vagy a Semjen kepessegeirol.

BOAR 2018.03.12. 10:48:44

@Borsia: Szerintem ne erőltesd a szakértést vadászat ügyben mert nagyon nem megy...

Occam beretvája 2018.03.12. 10:57:36

@Szelid sunmalac: Anyázni ősi oláh szokás!
Mivel még nem járt le az ügyészi megrovásom a legutóbbi baltás bulim miatt, igy csak kb fél év múlva állhatok rendelkezésedre. Utána nagyon szívesen összefutok veled.Utoljára valami multis CEO nak hazudtad magad úgy hogy te élőben max a londoni helytartóval találkozhattál amikor biztosítva hűségedről jól leszoptad. Egyébb iránt a te fajtád csak abból ért ha anyád hátán seggbekúrják és a szaros faszt ledöngölik a torkodon. Azután meg fölnyúlnak a kloákádon és letépik a szívedet. Csak hogy érezd a törődést.:-))

BOAR 2018.03.12. 11:00:26

@Szelid sunmalac: Szerintem ha részeg vagy ne kommentelj. Ha józanon vagy ilyen hülye, akkor meg azért.
-Nem sajnáltattam semjént. Titeket sajnállak, hogy ennyire szerencsétlen hülyék vagytok.
-A teljhatalommal bíró kormányon belül sem egyeznek meg mindenben, egyrészt gazdasági érdekek, másrészt annak felmérése miatt, hogy honnan várható sok szavazat. Semjénéknek lehetősége lett volna egy normális vadászati törvény megalkotására, ehelyett egy kutyakomédia lett az egész. "Megkérdezték" a szakmai szervezeteket, a vadászokat, javaslatokat kértek de ez kb. annyira volt komolyan vehető mint a nemzeti konzultáció. A sok hiszékeny hülye eleinte még örült is neki aztán rájöttek, hogy a hatalom simán képenfosta őket. Semjénnek voltak jó elképzelései amelyeket aztán az agrárium képviselői simán lesöpörtek az asztalról.
-A jelenlegi "ellenzék" regnálása idején csak a kárt csinálta. A vadászati törvénnyel nem nagyon foglalkoztak de a hisztispicsa lampert mónika jól megszívatta a fegyvertartókat, a vadászgyűlölő sötétzöld lobbi nyomására pedig teljesen felesleges korlátozásokat vezettek be amelyeknek se gazdasági, se természetvédelmi haszna nem volt csak kiszúrtak a vadászokkal. Ez volt a cél. (Egyes fajok agyondédelgetése persze komoly gazdasági károkat okoz, és ezeket senki nem téríti meg a gazdálkodóknak. A vadászható fajok károkozását a vadászatra jogosult köteles megtéríteni, a védett vidra, kormorán, hód, farkas stb. pedig kártékonykodhat nyugodtan, a temérdek pénzt szakító természetvédelem nem áll jót értük)

Szelid sunmalac 2018.03.12. 11:09:55

@BOAR: Akkor leirom neked megegyszer, mert egysegsugaru fideszeshez huen sikeresen terelsz, meg irsz fel oldalakat, de a lenyeget figyelmen kivul hagyod:

Sikeresen vegzi a Semjen a munkajat? Igen/Nem

Azt is leirom, hogy mit erositesz meg te magad immaron harmadjara: a Semjen szart se tud veghez vinni, bezzeg az ellenzek. Azok vajon miert tudtak torvenyt hozni, ezek meg miert nem? Na? A Lampert be tud vezetni korlatozasokat, a Semjen meg nem tudja feloldani oket? Vagy megis mi hogy kene erteni, hogy szegenykenek nem megy semmi?

Megmondom draga jozan felfogasu baratom: azert mert inkompetens.

Szelid sunmalac 2018.03.12. 11:11:13

@Occam beretvája: Muhhahahah! Aztan a pederasztazas meg csirazas milyen szokas?

Most ossze kene fosnom magam? Tenyleg? Milyen balta te szerencsetlen hulye? Milyen CEO? Szedd mar ossze magad, mert ez igy kurva szanalmas!

2018.03.12. 11:26:34

@Occam beretvája: tehát nem vadászott Semjén, hisz nem láttad. Fegyver sincs a kezében, a helikopteren sem ül, tehát elmondható, hogy erdei sétája közben talált egy rénszarvast, ájultan, amit újraélesztett, és mentőhelikoptert hívott hozzá.

Occam beretvája 2018.03.12. 11:28:52

@Szelid sunmalac:

Muhhahahah!

Na ez már az érvelés klasszikus kvintesszenciája. Azért ma már több herbált ne nyomjál. vagy tudod mit, Felőlem akár össze is szarhatod magad. Mert mint az köztudott,mindenki úgy élvez ahogy tud. XD

Occam beretvája 2018.03.12. 11:43:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: Basszus ti tényleg lábon hordtok ki egy agyhalált?
1. Vadászott mert erről láttam fotót.
2. Azt hogy helikopteren ült volna na erről nem.
3. Arról sem hogy helikopterről vadászott volna.
Ha mégis így lenne akkor bizonyára van erről felvétel vagy fotó esetleg majd egy tanúvallomás.S ha van, bizonyára napvilágra kerül s akkor lehet róla polemizálni. Tudod nem akarlak megsérteni de ez olyan mint ha én azt állítom hogy anyáddal incesztust követtél el amire ugyan nincs bizonyítékom,de biztos hogy így volt.:-))

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.12. 11:50:01

@Occam beretvája:

A ballib majmok akkor is hazudnak ha kérdeznek.

Szelid sunmalac 2018.03.12. 12:16:05

@Occam beretvája: Bizonyara. Ami pedig tanuvallomas nem kerul elo, addog senki ne higgyen semmit, hiszne nem tortent semmi. Az mar csak raadas, hogy te azt mondod, tehat ugy is van. A logikat termesztesen kizarhatjuk, tehat Semjen a tajgan gyalog, fegyver nelkul lott egy renszarvast, amit javornak velt, de nem az lett. Magamoge hajitott egy helikoptert, amit kizarolag szallitasra hasznaltak es ezzel a tortenet lezarva.

Tudod, az egy dolog, hogy egy bekepzelt, hazudozos, tusko es gyava kis kocsog vagy, de az bazdmeg, hogy ennyire veded a Semjent...az a legalja mindennek.

Occam beretvája 2018.03.12. 12:28:52

@Szelid sunmalac: Nos utoljára mert ez az egész teljesen értelmetlen.
Nem védem Semjént, a vadászokért meg különben sem rajongok.
Szerintem te egy kiskorúakat megrontó buzeráns perverz állat vagy aki beteges vágyainak nem tud parancsolni. Ezt állítom én. Te pedig tagadod
" Ami(g) pedig tanuvallomas nem kerul elo, addog senki ne higgyen semmit, hiszne nem tortent semmi. Az mar csak raadas, hogy te azt mondod, tehat ugy is van."

Willkommenskultur 2018.03.12. 12:57:37

Bayer, Semjen espersze Orban megbukott ezuttal mar hetfon

McZozo 2018.03.12. 13:17:43

@BOAR: Vadaszott vagy nem vadaszott meg hogy hogy vadaszot egyaltalan nem erdekes. It tnem a lenyegrol van szo. Azt kell megnezni mennyibe is volt ez a vadaszat, mennyi a keresete, futotta e ebbol a vadaszatra. Ha el tud szamolni pl van 10 million bevetelem ebbol 4 million volt a vadaszat a fenmarado hatbol meg megelek igy meg igy, akkor tema lezarva. ha nem volt ra penze akokr jon a kerdes hogy akkor mibol? ha meg a mostani allas hogy o ezt ajandekba kapta, akkor benne van e a vagyonnyilatkozataban mint ajandek illetve ekkora osszegnel egy politikusnal felmerul hogy ez vesztegetes ... . En pl multiknal dolgoztam x evet minden egyes multinal mndig vegig kelett venni hogy mit nem lehet elfogadni. S az esetek tobsegeben meg egy doboz gyufat se nehogy felmeruljon hogy az ajandekert cserebe favorizaltam egy ugyfelet. itt meg millios utazast kapott mire is kitol is mit kertek cserebe?

BOAR 2018.03.12. 13:18:17

@Szelid sunmalac: Na akkor kezdjük az elején. Fideszes a narkós kurva anyád...
Te idióta barom, mi a tetves kurva anyádért nem nézed vissza valakinek a hozzászólásait mielőtt "lefideszesezed"?
Ki a faszomat érdekli, hogy semjén hogy végzi a munkáját? Mi köze van ennek a skandináv vadászataihoz amiről a post szól?
Egyébként semjénék hoztak egy vadászati törvényt ami bár döcög bizonyos pontjait tekintve de a fideszes törvényekhez képest meglepően jól sikerült. Az ellenzék nem csinált törvényt csak idióta, indokolatlan jogszabálymódosításokat amelyek egy részét semjénék szerencsére eltörölték.
Bazdmeg, te azzal a csökött, korlátolt agyaddal sem azt nem voltál képes felfogni amit leírtam, sem a semjén féle szarvasvadászatról nem vagy képes egy épkézláb gondolatot összeszedni...szedd inkább a szemetet a parkban, arra nagyjából alkalmas vagy.
Rendben, lementek a fidesztrollok szintjére és csak a köpködéssel foglalkoztok de mi a jó abban, hogy alá is álltok?

BOAR 2018.03.12. 13:22:06

@McZozo: Nyilván korrupciós pénzből vadászott de akkor miért nem azzal foglalkozik ez a sok idióta, mi a faszért kell a vadászat olyan részletein lovagolni amiről lófaszt sem tudnak?
Bazdmeg, az ember itt ostorozza a fideszes bérkommentelőket, hogy mennyire szánalmas ahogy foxikutya módra kapaszkodnak az általuk kitalált hülyeségbe, erre jön ez a sok sötét balról és ugyanazt csinálja.

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.03.12. 13:41:08

"A hetvenes évek közepén Magyarországon nem volt veszélyben az élete Semjén bátyónak, ez egészen biztos. Akkor miért is menekült el? Egy jobb élet reményében? "

Megjegyzem a liberalisok meg 60-as 70-es evekben is akasztottak fel embereket az 56-os forradalomban reszvetelert.
Es ha mar osszehasonlitjuk a kereszteny magyarokat, az okori arab barbarokkal, akkor kivancsi volnek, Semjen Zsolt testvere hany nemieroszakot es kamionos terrortamadast kovetett el a 70-es evek ota ????????
Ja hogy egyet sem, szemben a liberalisok altal vedett arabokkal.

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.03.12. 13:52:07

"Ha őt csak odavitték, akkor a helikopter zajától nyilván hanyatt-homlok menekül a szarvas és nem tudja elejteni. Ha tényleg gyalogosan volt, akkor mennyire életszerű, hogy lőtt, jött a helikopter, lepakolta rá a fegyverét, majd ment fotózkodni a vaddal."

Nyilvan nem kell komolyan venni, ezt az elborult vadaskodast, de az idiota eroltetett feltetelezesekbe, nem fert volna bele egy olyan egyszeru eset, hogy siman csak letette a foldre, es ott van a puska egy meterre csak nem latszik a fenykepen ? ? ?

citrix 2018.03.12. 13:55:03

Egy kép többet mond száz szónál. A helikopteres nemzeti fővadász a trófeával. Az irgalmas kdnp-s lótuszfaktusz, leölt áldozatával. Nyilván első dolga a kép elkészülte után a templomba vezetett gyónni és elmondani néhány rózsafüzért.

rallus 2018.03.12. 14:03:58

@citrix: A halakat meg a szájukba akasztott acélkampóval rángatják ki a vízből a békés, szelíd horgászok és akkor az abortuszról még nem is beszéltünk.. Évmilliók óta így megy ez...

BOAR 2018.03.12. 14:07:33

@rallus: Nem lenne baj, hogy kirángatják a gilisztaszaggatók a halat EGYSZER aztán megsütik és megeszik. De visszadobják, hogy a következő gyökér megint ki tudja rángatni. És közben ők az állatszeretők mert lesmárolják a pontyot visszadobás előtt... A bojlis tavak pontyainak szanaszét van tépve a szája.

erol 2018.03.12. 14:11:03

Nem könnyű eldönteni melyik az ocsmányabb féreg: bayer vagy semjén.
Bírom amikor bayer ír egy "cikket", hogy pl a mocskos, büdös, redvás kurva anyját mindenkinek, mindig akad néhány seggnyaló aki elalélva kommenteli, hogy má' megint igaza van!

BOAR 2018.03.12. 14:15:52

@erol: Ebben szerintem nincs vita. Bayer ocsmánysága felülmúlhatatlan.

DunábaLövetési miniszter. 2018.03.12. 14:18:44

Egy dolgot szeretnek helikopterrol, lipsikre vadaszni.

citrix 2018.03.12. 14:24:28

@rallus: Ezt nem is tudtam róla, azt hittem csak nagyvadakra megy. Horgászik is a fővadász? Sokoldalú személyiség ha így van.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 15:07:40

Ez a helikopterbérlés egy hülyeség. Nyilván van az adott vadásztásraságnak helikoptere, amellyel a helyszínre viszi a bérvadászokat, aztán elviszik vele a zsákmányolt vadat.
Ha meg Semjén a helikopterről lőtre volna le a szarvast, akkor nyilván nem olyan messze száll le a zsákmánytól, mint ahogy a képen látható..

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 15:09:41

@rallus: A marhákat meg fejbe basszák egy taglóval, vag agyonütik árammal, nemtom pontosan hogy végeznek velük manapság.

Én de genere Mi 2018.03.12. 16:07:25

Hm. Normális ember MIÉRT védi akár Bayert, akár Semjént, bárhol is???
Valami érthető érvet, valaki, légyszi, légyszi!

Vagy tényleg mind, egytől-egyig, erkölcsi és agyi zakkant, aki a védelmükben kommenttel?

(Libsizés, komcsizás érvpótlékként nem érdekel, Thürmer, Fletó, Kóka, Fodor, stb. nekem ugyan egykutya.)

Attilajukkaja 2018.03.12. 16:14:17

"Nem kellene inkább onnan hazamenekíteni a Semjén családot?"
He-he! :o)))) Ez nagyon ütős!

Occam beretvája 2018.03.12. 16:45:45

Eladó orkánkabát és felfújható néger baba.
Ugyanitt boyler eladó. :-))

Attilajukkaja 2018.03.12. 16:47:29

@Én de genere Mi:
"Normális ember MIÉRT védi akár Bayert, akár Semjént, bárhol is???"
Mert nagyon rászorulnak! ;o)

Occam beretvája 2018.03.12. 17:00:17

Engem csak a jó hírek tudnak feldobni.
Négy migráns elvágta a torkát egy svéd nőnek, a fejet csak a gerince tartotta.
Remélem jól választották meg az áldozatot.Bár ami a legfontosabb hogy a
négy, napfényhez szokott halmozottan hátrányos helyzetű menekült életébe egy kis boldogság cseppent azon a rohadt borongós északon. :-))

Dunába lővetésí miniszter... 2018.03.12. 17:00:42

Szerintem csak a lipsikre kene vadaszni.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 17:35:22

@Occam beretvája: Ne bántsd őket ! Rossz napjuk volt..Ennyi. Ezekből az alacsonyrendű hipós fehérekből meg úgyis olyan kurva sok van (most még), nem kár értük..

rallus 2018.03.12. 17:49:17

@a nemzet fogatlan provokátora: Szólni kéne a svédországi migriknek, hogy gyengédebben bánjanak az őshonosokkal, mert ha nagyon lecsökken a számuk akkor nem lesz aki gondoskodjon róluk! A ruszkikkal meg jobb ha nem is próbálkoznak...

Attilajukkaja 2018.03.12. 17:56:04

@Occam beretvája:
"Négy migráns elvágta a torkát egy svéd nőnek, a fejet csak a gerince tartotta."
Ha neked ez jó hír, akkor gondolom annak még jobban örülsz, hogy "tizenöt késszúrás és fűrészelés nyomait találták meg a rendőrök a feldarabolt és tengerbe dobott Kim Wall svéd újságírónő torzóján." A gyilkosa egy dán milliárdos volt , aki a saját tengeralattjáróján követte el a brutális és különösen kegyetlen gyilkosságot.

rallus 2018.03.12. 18:24:41

@Attilajukkaja: A migránsok ezek szerint csak választék bővítés céljából gyilkolnak...

Attilajukkaja 2018.03.12. 18:35:43

@rallus:
Beteges következtetés. A lényeg, hogy mindannyian emberek vagyunk, minden embercsoportban van jó és rossz egyén. Zavart és gyilkos hajlamú is. Főleg, ha háborús övezetből jön.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 18:37:05

@rallus: De lesz.. Ha kipusztítják az öshonos igavonókat, majd kapnak segílykét az EU-tól és az Ensztől..
De azért valószínűbb, hogy hosszabb távon a fehér ember kiköltözik vidékre, a migrik meg egyfajta Mad Max cityket hoznak létre majd a svéd nagyvárosokból. Szép új világ..:

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 18:41:55

@Attilajukkaja: És ez miért indokolná azt, hogy évente millió számra kell importálni a képzetlen , európai nyelvet nem beszélő, 15-35 közötti ,zömmel muszlim fiatal férfiakat az európa nagyvárosokba.
Ennek az elmebajnak 2015 óta több mint száz európai bennszülött halálos áldozata van. Kés, balta ,furgon, bomba..

sinus67 2018.03.12. 19:24:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Szűrös Et., Pozsgay Et., Kövér Et.
Uram Atyám! Miket beszélek? Kövér az csak belülről bomlasztotta a rendszert anno. Stumpf Pistával együtt! Hóbagoly Et. meg gazdaságilag gyengítette a pártállamot!

Tudom, jó az arány!

sinus67 2018.03.12. 19:29:59

Most látom kamu a post! Zsóti nem helikopterezett. Lóval ment! :)))

24.p3k.hu/app/uploads/2016/02/d_mti20130315002-1024x576.jpg

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.12. 19:30:43

@sinus67:

Mi ezekkel a gond? Ha nem gond Horn és Medgyessy, miért gond Szűrös és Pozsgay?

S Kövér meg hogy jön ide, ő eleve ellenzéki volt.

Attilajukkaja 2018.03.12. 19:32:30

@a nemzet fogatlan provokátora:
"És ez miért indokolná azt, hogy évente millió számra kell importálni a képzetlen , európai nyelvet nem beszélő, 15-35 közötti ,zömmel muszlim fiatal férfiakat az európa nagyvárosokba. "
Mit tudom én? Szerinted? Ezt eddig csak te állítod, szóval neked kellene tudnod. Szerintem ilyesmiről szó sincs!!!!

sinus67 2018.03.12. 19:34:10

@röf:
Ha az őszinte eredményre vagy kíváncsi, akkor 4.
Ha a fidesz pályáztatja a választ, akkor lehet kicsit több!

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 20:47:14

Azoknak, akik 5 milió ft-os vadászatról fantáziálnak:

Programterv:
1. nap Indulás Budapestről Stockholmon keresztül Vilhelminába vagy másik, a területről elérhető repülőtérre
2-6. nap 5 teljes vadásznap
7. nap Hazautazás
Ajánlott vadászlétszám: 6-8 vadász / csoport
Csomagárak:
Őszi vadászat:
1.750 € / vadász (2:1 kisérés)
2.340 € / vadász (1:1 kisérés)
Kísérő (nem vadász) díja: 795 € / fő
Korai téli és téli vadászat:
1.600 € / vadász (2:1 kisérés)
2.190 € / vadász (1:1 kisérés)
Kísérő (nem vadász) díja: 795 € / fő

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 20:50:42

@Attilajukkaja: Ha bárki felveti, hogy milyen mértékben megnőtt az iszlám terrorizmus Európában a 2015-ös migránsválság kezdete óta, rögtön azzal védekeztek, hogy dehát egyébként is vannak gyilkosságok Európában..

KunhalmiAgnes 2018.03.12. 21:13:13

A fideszeseknek mar semmmi sem eleg jo. Nem eleg a sima vadaszat, vagy a sima helikopterezes. Hanem helikopterrol kell lovoldozni, egy masik helikopterre akasztott szegeny allatra. Ez nem sima helikopteres korrupcio, hanem aljas allatkinzas is.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.12. 22:53:07

@KunhalmiAgnes: Gyugyika! A szarvas, amelyiket a helikopter szállítja már kimúlt. Miért lövöldözne rá?
Mellesleg elgondolkodtál rajta, hog ykorábban mi történhetett azzal a szegény párával, amelynek a húsából készült ételt ma fogyasztottad?

BOAR 2018.03.12. 23:53:41

@a nemzet fogatlan provokátora:
Ügyesen becopyztad a fajdvadászat árait... Scrollozz egy kicsit lejjebb a jávorvadászathoz, az azért vaskosabb. És ez csak egy alap csomag, ha lovat, helikoptert akarsz bérelni, ha igényesebb szállást szeretnél az rendesen megdobja a költségeket. És ez a vadászati metódus annyit garantál, hogy RÉSZT VEHETSZ a vadászaton ami egy kutyás keresővadászat. Semmi nincs garantálva, ha találtok is jávort a területen, akkor sem lehet válogatni, hogy te bikát méghozzá jó bikát szeretnél lőni... Persze kell hozzá fizikum is rendesen.
Amúgy általában ezek csoportra szabott árak, ha valaki egyedül akar vadászni a területen akkor mélyen a zsebébe kell nyúlni.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.13. 09:25:30

@BOAR: A képen rénszarvas van, Semjén tévesztette el. Semmi nem bizonyítja, hogy Semjén helikoptert használt. Van a háttérben tőle messze egy helikopter, ennyi. (Mellesleg ha helikopterről lőtt volna, akkor miért ilyen távol szálltak volna le a lelőtt vadtól?)
Akármi is dobja meg a kétezer eurós alapárat, az nem lesz öt millió forint..

Attilajukkaja 2018.03.13. 10:11:13

@a nemzet fogatlan provokátora:
"azzal védekeztek, hogy dehát egyébként is vannak gyilkosságok Európában."
Ez így van! Ahol emberek vannak, ott bűnözés is van, legyenek azok muszlimok, kínaiak vagy magyarok. Ez a negatív oldala minden társadalomnak. De kár CSAK ezeket kidomborítani és elfeledkezni a pozitív dolgokról. Százezer rendes menekültre, vendégmunkásra jut egy vagy két gyilkolászó hajlamú. Ez is sok, ... de az emberek már csak ilyenek.
velvet.hu/helyszinelo/2015/04/11/halalra_kinoztak_a_fonokuket_parizsban_a_magyar_szakacsok/

Senki nem mondta, hogy ez a bevándorlási hullám, ami egy humanitárius katasztrófa következménye, egy könnyű menet lesz. De ettől még meg kell oldani a kialakult helyzetet. Véleményem szerint nem úgy, hogy hátat fordítunk a problémának, ... vagy ezt hangoztatjuk, míg fű alatt befogadunk sok-sok ezer külföldit - ezzel becsapva a magyar embereket.

sinus67 2018.03.13. 10:11:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Azért ennek fuss neki még egyszer, mert ez így gyenge!

Attilajukkaja 2018.03.13. 10:14:31

@a nemzet fogatlan provokátora:
"Semmi nem bizonyítja, hogy Semjén helikoptert használt. "
Szerinted tényleg számít a sztoriban, hogy Semjénnek idén éppen milyen szarvast sikerült kilőnie, vagy hogy mire használta a helikoptert? Az évek óta tartó szemérmetlen urizálás az, ami szemet szúr az embereknek, nem az, hogy Semjén nem tudja megkülönböztetni egyik szarvas fajtát a másiktól.

BOAR 2018.03.13. 11:21:49

@a nemzet fogatlan provokátora:
-Ne magyarázd, mi van a képen meg ilyesmi, nem kérdeztem, nem is érdekel. Nekem is van szemem.
-Kétezer eurós alapárral számolni durva csúsztatás.
-Ha egy negyvenfős panziót lefoglalnak két személyre pár éjszakára, ezenfelül a tranzitot helikopterrel oldják meg, bármennyi lehet a költség.

Én de genere Mi 2018.03.13. 11:40:08

Jé, azóta sincs EGYETLEN érv sem.
Szegény, szegény Zsótik, senki értelmes nem áll ki értük ... :D

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.13. 16:42:43

@BOAR: A kétezer eurós alapára a vadászatnak ott va fentebb. A panzióbérlés erősen feltételes. (Moszkvában Mercédeszeket osztogatnak, ja mégse..)Arról tudsz egyébként, hogy Farkas szállodaépítésének támogatását még a Bajnai kormány idején szavazták meg, míg a 2010 utáni kormány alatt elutasították a már megépült szálloda bővítésének támogatását?

"-Ne magyarázd, mi van a képen meg ilyesmi, nem kérdeztem, nem is érdekel. Nekem is van szemem."

Téged lehet hogy nem, de a primitívebb emberkéket a helikopterről történő vadászattal hergelik már napok óta.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.13. 16:52:45

@Attilajukkaja: Mégha el is fogadnám amit írsz, akkor is miért is kellene az itteni bűnözésre ráhordani az illegális bevándorlók bűnözését?
Persze szó nincs róla , hogy elfogadnám az érvelésedet. Az európai muszlim terrorizmus felfutása az utóbbi 3 évhez köthető, amely idő alatt néhány millió illegális migráns érkezett Európába. Az elkövetők között is számos 2015 óta érkezett volt
E kártékony jelenség szerves következménye annak a több száz bennszülött európai embernek a halála, akik a muzulmán terrorizmus céltalan gyűlöletének lettek áldozatai csak az utóbbi 3-4 évben.
Az 500 milliós bennszülött fehér lakosság körében egy főre vetítve elenyésző az ilyen típusú bűncslekmények elkövetési mutatója..

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.13. 17:06:54

@Attilajukkaja: " De ettől még meg kell oldani a kialakult helyzetet. "

Az európai szintű megoldás a határok kemény védelme, és a hazatoloncolások megkezdése lesz. Persze az EU-s bürökráciával kapcsolatban nincsenek illúziuóim. A hatékony megoldás nemzetállami szinteken fog megszületni..

" vagy ezt hangoztatjuk, míg fű alatt befogadunk sok-sok ezer külföldit - ezzel becsapva a magyar embereket."

Kapaszkodj meg, de 2015 előtt is fogadott be az ország menekülteket. Önkéntes alapon, nem brüsszeli parancsszóra, és főként nem egy felső korlát nélküli kvóta alapján. ( A "sok-sok ezer" pedig ugye 1300, ha jól emlékszem..)
Ezen ún. oltalmazotti státuszú emberek számának egy év alatti jelentős növekedése több okból is fakad. Egyrészt korábban csak a határtól számítva 8km-en belül kísérték vissza a határ menti zárt táborba az illegális migánsokat, míg a törvényi változás nyomán később már az egész ország területéről, (amivel ugye tehermentesítjük valamelyest a nyugatot az illegális migrációs nyomás alól), másrészt hatékonyabbá vált a migránsbarát NGO-k tevékenysége az elutasított menekültkérelmek megfellebbeztetésével kapcsolatban, (ez utóbbi jelentősen vissza fog szorulni, mivel ezek a szervezetek ki lesznek tiltva a határsávból..)

Attilajukkaja 2018.03.14. 10:22:47

@a nemzet fogatlan provokátora:
"Az európai szintű megoldás a határok kemény védelme, és a hazatoloncolások megkezdése lesz."
Ez már egy ideje elkezdődött. Nem csak a határok védelme, hanem a visszatoloncolások is. A kérdés csak az, hogy ez melyik országban hogyan lehetséges vagy mennyire európai szinten csinálják.

"A hatékony megoldás nemzetállami szinteken fog megszületni."
Én pont az ellenkezőjét gondolom. Számomra egy összehangolt terv, az együttműködés lenne a megoldás.

"Kapaszkodj meg, de 2015 előtt is fogadott be az ország menekülteket. "
Megkapaszkodtam. Na és?????? Várom a meglepit.

"Önkéntes alapon, nem brüsszeli parancsszóra"
Látod, ez a baj. Orbán ezt úgy állítja be, mintha itt valami "parancsszóról" lenne szó, nem egy ésszerű együttműködésről.

"főként nem egy felső korlát nélküli kvóta alapján. "
Mekkora szerencse, hogy erről sincs szó!

Attilajukkaja 2018.03.14. 10:42:21

@a nemzet fogatlan provokátora:
"az európai muszlim terrorizmus felfutása az utóbbi 3 évhez köthető"
Mióta az Iszlám Állam bajba került. Igen. A háború ilyen dolog. Európára is kihatott.

"néhány millió illegális migráns érkezett Európába."
Pontosan hány millió is?

"E kártékony jelenség szerves következménye annak a több száz bennszülött európai embernek a halála, akik a muzulmán terrorizmus céltalan gyűlöletének lettek áldozatai"
A terrorizmus egy szörnyű dolog, akár Európában, akár az USA-ban vagy máshol követik el. Ha nem muszlimok, hanem keresztények, akkor is. Erre is volt bőven példa a közelmúltban. A világesemények most úgy hozták, hogy a Közel-Kelet forrong, ezért onnan jönnek a bajok. Hogy Európának vagy az USA-nak ebben mekkora szerepe van, azt nem tudom megítélni, ... bár vannak sejtéseim. De ezért az onnan elmenekülő embereket büntetni, nem túl keresztényi hozzáállás.

"Az 500 milliós bennszülött fehér lakosság körében egy főre vetítve elenyésző az ilyen típusú bűncslekmények elkövetési mutatója.."
Milyen szép szó ez a "bennszülött". :o) Hány generációra is vezeted ezt vissza?
Amúgy meg nem biztos, hogy a mutatók ilyen szépek lennének, ha az összes gyilkosság és késelés számát összevetnéd azzal, hogy hányan haltak meg a bevándorlók által elkövetett bűncselekményekben.

És nem tudom, miből feltételezed, hogy Európa mai lakosságának (kb. 740 millió) egy harmada nem "bennszülött". Vannak erre adataid?

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.16. 12:52:42

@Attilajukkaja: Hát nagyon szerény mértékű intenzitással és hatékonysággal. Egyelőre ez nálam: nesze semmi fogd meg jól! És ezek is nemzetállami kezdeményezések tudtommal..

"Én pont az ellenkezőjét gondolom. Számomra egy összehangolt terv, az együttműködés lenne a megoldás."

Ez a jelenlegi EU-s bürokráciától biztosan nem várható. Ők Az ENSZ állásfoglalásával összhangban alapvető emberi jogként kívánnak tekinteni a bevándorlásra. Persze az EU irányítása is változhat, a következő EU parlament pl.egész más összetételű lesz mint a mostani. Mutatis mutandis..

"Látod, ez a baj. Orbán ezt úgy állítja be, mintha itt valami "parancsszóról" lenne szó, nem egy ésszerű együttműködésről."
"Mekkora szerencse, hogy erről sincs szó! "

Hát pedig nagyon e felé mennek a dolgok. Pár hónapja az EU parlament a svéd bevándorláspártiak által javasolt tárgyalási mandátumot fogadott el, ami egy felső korlát nélküli kvótát és az együtt nem működő országokkal szembeni pénzügyi szankciókat szorgalmaz. Az Európai bizottság támogatja az elképzelést. Még az Európa tanácsban van esély az elképzelés megtorpedózására, itt ugyanis kisebbségi vétóra is van lehetőség.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.03.16. 13:12:53

@Attilajukkaja: "Mióta az Iszlám Állam bajba került. Igen. A háború ilyen dolog. Európára is kihatott."

Na ez a feltett kéz mentalistás, mintha nem lehetett volna gátat venni az illegális migránsok beözönlésének 2015 nyarától, "mert hát háború volt". . Sőt nem is nagyon akartak, Merkel gyakorlatilag meghívót küldött, ahelyett hogy megvédte volna állampolgárait a muszlim inváziótól.

"A terrorizmus egy szörnyű dolog, akár Európában, akár az USA-ban vagy máshol követik el. Ha nem muszlimok, hanem keresztények, akkor is. Erre is volt bőven példa a közelmúltban. A világesemények most úgy hozták, hogy a Közel-Kelet forrong, ezért onnan jönnek a bajok. "

De miért kellett beengedni ezt a tömeget Európába, amikor előre látható volt hogy milyen komoly biztonsági kockázatai vannak ennek az európai polgárok számára? A fanatikus iszlám csak az elmúlt 3-4 évben több száz európai civilt gyilkolt meg. A korábbi európai gyökerű terrorszervezetek meg se közelítik ezt a számot több évtizedes működésük alatt. És van egy fontos különbség: az IRA, Bader-Meinhof csoport vagy a Vörös brigádok jellegű terrorszervezetek politikai célok mentén hajtottak végre merényleteket, célpontjaik pedig többnyire rendőrök, katonák, és az államhatalom képviselői voltak.
Míg a jelenlegi fanatikus iszlám Európa szerte találomra gyilkol, véletlenszerűen szedve áldozatait az egyszerű civilek közül, motivációja pedig pusztán az európai keresztény civilizációval szembeni gyűlölet.

"Milyen szép szó ez a "bennszülött". :o) Hány generációra is vezeted ezt vissza?"

Mondjuk akinek már a dédszülei is itt éltek. Aki egy muzulmán bevándorló családba született egy muszlim zárványban Hamburgban, azt nem tudom európai bennszülöttnek tekinteni, különösen, hogy gyengén beszél németül, és nem a német az elsődleges identitása.

"Amúgy meg nem biztos, hogy a mutatók ilyen szépek lennének, ha az összes gyilkosság és késelés számát összevetnéd azzal, hogy hányan haltak meg a bevándorlók által elkövetett bűncselekményekben."

Minden erőszakos bűncselekménytípusban erősen felülreprezentáltak a bevándorlók.Az utóbbi évek európai terrorcselekményeiben pedig szinte 100 %-os az érintettségük, mint elkövető.