Hajrá gyerekek! Menjetek, csináljátok!
2018. január 07. írta: Ms. Black Sheep

Hajrá gyerekek! Menjetek, csináljátok!

Fellázad a réteg, akikkel nem számolt Orbán rendszere

padok.jpgNe menj suliba, délután pedig gyere tüntetni – hirdetik a Diákparlament képviselői január 19-re. Mit jelent ez valójában? Egynapos diáksztrájk, majd utána tüntetés.

Fellázadnak, mert elegük van. Miből is? Abból, hogy reggel 7-től délután 3-ig iskolában vannak, ez annyi amennyit egy felnőtt a munkahelyén tölt el. Az órák egy nem kis része felesleges „töltelék”, mint a mindennapos tesióra, mely sokszor folyosói lépcsőzésből áll, hiszen ehhez a rendszerhez a feltételeket nem teremtették meg, majd jön az etika, az erkölcstan, média és társai. Nyilván van, akit érdekelnek ezek, azok tanulhatnák fakultatíve. No de kötelezően? A mindennapos tesi azoknak a gyerekeknek, akik sportolnak amúgy is felesleges, felmentést ezekből (sportegyesületi igazolással) akkor kaphat, ha van szélső (első vagy utolsó) tesiórája. De jellemzően nincs annyi.

Utána hazamennek, jönnek a külön nyelvóra (hiszen a suli a legtöbb helyen nem készít fel egy nyelvvizsgára, anélkül pedig nem veszik fel sehova egyetemre), a sport (mert esetleg nem elégíti ki a folyosói lépcsőzés a sport iránti igényét) és még tanulni is kellene, nem keveset. Sok-sok lexikális tudást. Hiszen véletlenül sem azt tanulják meg, hogy a dolgoknak mi az összefüggése, vagy hol lehet utánanézni valaminek, hanem a lexikont fejből.

No ezek, a rossz rendszer, a rossz tankönyvek, a felesleges terhelés ellen lázadnak most fel. Komoly munkával előkészítve, hétvégi Diákparlamenti gyűléseken, szabadidejüket feláldozva.

Ki mozgatja, támogatja őket? SENKI! Miért hihetetlen ez? Ők még tiszta gondolkodású fiatalok, akikből nem sikerült a NAT-nak kiölnie az önálló gondolkodást, ők még nem lettek „Bólogató Jancsik”, akik mindent elfogadnak úgy, ahogy van.

Január 19-én – ha az érdeklődőknek csak a fele megy is el – hatalmas diáktüntetés lesz a Kossuth téren, végre fellázad az a réteg, akin Magyarország jövője múlik. Ők azok, akik még nem szavazhatnak majd tavasszal, ők azok, akiket nem tudott – nem is akart, hiszen nem szavazóbázis – megvásárolni a kormány.

Hajrá gyerekek, menjetek, csináljátok, Ti vagytok a jövő és Tiétek a jövő! Mi egyet tehetünk csak: példát vehetünk Rólatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozeletipad.blog.hu/api/trackback/id/tr1313555871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy_ember_ 2018.01.08. 09:29:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Aha, szóval nálad a tömeggyilkosság túlkapásnak számít. Gratula.
Feltételezem ha mindkét gyermeked legyilkolják másképp gondolkoznál a szerb nacionalizmusról.
A 90s évek lelején hol volt Al-Kaida?
És a horvátokat miért gyilkolászták????

Gondolom Mein Kampf-t is gyakran lapozgatod...

Orbán egy Palpatine 2018.01.08. 09:44:21

Az fog történni, ami mindig. A fidesz elkezdi rikoltozni, hogy lám, Sorosnak semmi sem szent, már a gyerekeket is folyásolja befelé, még 5 milliárd Ft kell az ellene foyó kampányra. Mindezt megerősítendő titkos szövetségese Gyurcsány megjelenik a 3 méteres magasságával a tüntetésen, mindenhonnan látható lesz, fidesz mondja: lám-lám. A gyerekeknek ebből elegük is lesz, nem akarják jobban összeszarozni a ruhájukat ezekkel a poltikusokkal és méginkább várják, hogy az első adandó alkalommal léphessenek majd külföldre dolgozni. Nagyjából így. Az lesz érdekes, amikor majd a jórészben nyugger 2,5 millió db fideszes szavazónak kell eltartania a sleppet az adójával. Mert erre tart a dolog.

high up! 2018.01.08. 09:53:34

Na, a magyar fotelforradalmár már megint másokat küldene ki az utcára megvívni a forradalmat. Ő meg közben tesped otthon, issza a sörét oszt várja este a híreket hogy megdöntötték-e már Orbanszkut, amit nyócc éve alig vár már. Oszt ha nem lett forradalom, há akkor áprilisban legfeljebb megy oszt leszavaz Orbaneszkura, mer há ugye "Nincs jobb!"

Így megy ez Birkanisztánban most már 28 éve, meg is érdemli a magyar nép, hogy mára a politikiai hatalom teljesen betörte őt engedelmes, kussoló cseléd társadalommá, egyre jobban lemaradva az európai életszínvonaltól.

Majd talán 30 év múlva újra lesz forradalom, de a magyar genetika azonnal tesz majd óla, hogy a nép azt is 5-10 év alatt eljátssza és hatalomba nyomjon egy újabb "nemzet mentő" gátlástalan tolvaj szélhámost, aki 2-3 IQ romboló jelszóval újra hülyére tud kábítani pár millió Átlaghülyemagyart, mint ahogy azt Orbaneszku ma mesterfokon teszi.

FOLYTASSUK!

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2018.01.08. 09:54:21

SOROS mekvette a dijákokat szerintem arab teoristák is beépülnek közélyük akiket a soros engedett át ahatáron!!!!
Nekünk IGAZ NEMZETI KONCERVATÍV JOBBOLDALI MAGYAROKNAK meg retekve kell éllnünk!!!!! Rohatt ballibsik!!!!!!!!!!!!!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.08. 09:55:10

@egy_ember_:

A nyugat Irakban 1,4 millió halottat produkált eddig, s járulákos veszteségnek tekintik. Aztán Líbia, Szíris, stb. Mi ez a kettős mérce?

A balkáni keresztény népek nem tűrik az iszlám marhaságokat, erre taníja őket a történelem. Ezeknek a bosnyákoknak az ükapái még keresztény vért reggeliztek, s nem feledünk. A harcokban pedig megesik a túlkapás.

Ha nem provokálta ki volna a nyugat az egész boszniai háborút, ma élne minden sajnálatos módon áldozatul esett bosnyák. Ez van. Tessék Blairnél és Clintonnál reklamálni...

fizetekmegegysort 2018.01.08. 10:00:18

@.Gordon Gekko.: Persze, hogy nem. Csak arra kell vigyázniuk, nehogy lemosható festéket dobjanak egy középületre, mert akkor bizony számíthatnak bilincsre, gyorsított eljárásra, ítéletre. Molotov koktéllal meg valószínűleg nem fognak próbálkozni, azt meghagyják az "igaz magyar hitű ártatlan hazafiaknak". Vagy hát ha mégis, akkor biztos itt fogsz sivalkodni, hogy rendőri túlkapás, mert szegény kis diákok felgyújtották a Parlamentet, oszt ezek a csúnya rendőrök meg megverék őket. Apropó: van a Parlamentben túrórudi a büfében?

fizetekmegegysort 2018.01.08. 10:13:26

@midnightcoder2: Netto marhaság, amit a memóriáról és a lexikális tudásról írsz. Idézem a szakembert: " A memória trenírozása, az ismeretek előhívására és reprodukciójára fókuszáló tanulás azonban nem feltétlenül erősíti a tanulási képességet, ugyanis az igen könnyen elnyomja az ismeretek integrációjára, az információk összekapcsolódásán alapuló mentális modellek kialakítására való képességet" (Radó: Az iskola jövője) Szóval nem, nem az lesz "okos" aki sokat tanul, és bemagolja a teljes tankönyvet. Az lesz okos akinek lehetővé tették, hogy gonolkozzon, önállóan ismereteket szerezzen és azokat összekapcsolva gyarapítsa tudását. A magyar iskolarendeszer erre egyszerűen NEM ALKALMAS. Mindenki tudja, akinek van iskolás korú gyereke. (Korábban sem volt az, csak csíráiban, de Orbán sikeresen belökte a szakadékba, az ötvenes éveket preferáló rendszerével) Persze az irigység (miért legyen nekik jobb mint nekem) és a felelősség érzése (igen, a mai felnőttek rontották el a rendszerváltást, és választottak olyan kormányokat, ami az oktatás ilyen szintű lezüllesztéséhez vezetett) könnyen ráveszi az embert, hogy hárítson. Kézenfekvő hivatkozás, hogy a gyerekek valakinek az "utasítására" mennek az utcára. Már csak azért is, mert ellenkező esetben be kéne látni, hogy értelmesebbek, okosabbak és bátrabbak, mint azok a felnőttek, akik még mindig Orbán seggébe bújva védik a védhetetlent. Minden modern oktatási rendszer elindult abba az irányba, ami a jövő: ez pedig nem az intézményrendszer kötöttsége, hanem a tanulási ökoszisztéma kialakítása, a rugalmas rendszerek támogatása, az önálló tanulási képességek megszerzése felé mutat. Tetszik vagy nem, lassan az iskola mint közösségi tér lesz csak fontos, de a tanulás helyszíneként egyre kevésbé. Mármint ott, ahol nem rabszolgatartó társadalom felé megy a világ. Ezt ezeke a fiatalok tökéletesen látják. Mellesleg: mi is mentünk tüntetni, mindenféle pártszervezés nélkül a nyolcvanas évek végén. És Viktorék is. Igaz, ők tényleg kaptak pénzt a Sorostól... :)

Willkommenskultur 2018.01.08. 10:46:06

Ez nem ellenyeki tunti hanem tunti az oktatasert....neha csak igy lehet jelezni, h vmi nem tetszik.

A diakok nagyon jol tudjak h semmit sem ernek el, ha ballibekkel mutatkoznak egyutt.

Tisztelettel a kormany fele alazatossan tuntethetnek ez allampolgari alapjog.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:04:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Dehogy, hiszen épp azon szurkolok, hogy összejöjjön a tüntizésük. Katasztrófa lenne, ha elmosná a tüntit pár esőcsepp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:05:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Na, most legalább megtudtuk, hogy az Könnyen elkaptuk is te vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:10:01

@midnightcoder2:

"A lexikális tudásra pedig igenis szükség van. Nem azért, mert annyira fontos lesz a későbbiekben, hogy mikor volt a 48-as forradalom, hanem mert ha nincs lexikális tudás, akkor nincs memória sem."

A lexikális tudás még ennél is fontosabb. Alapvető a gondolkodási folyamatok számára. Új gondolatokra, összefüggésekre, törvényszerűségekre asszociációk révén jutunk, ahhoz viszont szükségünk van adatokra, amelyeket az agyunk feldolgoz, összehasonlít, párosít, szelektál stb. Ha nincs lexikális tudás, nincs mit feldolgozni, és akkor tényleg még pincérnek sem lesz jó, csak mosogatónak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:12:15

@ursus artos:

"de akkor kitalálom, hogy hogyan lehet télen, rossz idpben is a testneveléssel foglalkozni. "

Nálunk a falusi iskolában nem volt tornaterem - most persze már van gyönyörű nagy, de iskolás koromban még nem volt. Melegítőben az udvarra mentünk ki tornázni, és nem haltunk bele.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:14:18

@egy_ember_:

"Különben van Önnek iskolás gyermeke?"

Semmi közöd hozzá.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:15:46

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Esztert én is sajnálom. Ki az?"

Ha nem tudod, úgy ez parádés példája annak, mennyire szükséges a lexikális tudás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:19:24

@fizetekmegegysort:

"ugyanis az igen könnyen elnyomja az ismeretek integrációjára, az információk összekapcsolódásán alapuló mentális modellek kialakítására való képességet"

Ezért aztán hanyagolni kell a lexikális tudást, nehogy legyen mit integrálni, információt összekapcsolni.

2018.01.08. 11:20:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a lexikális tudás nem segíti a logikus gondolkozást. Sem az absztrakciót.
Ez jól látszik a te példádon is.

2018.01.08. 11:25:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Én inkább Juditot sajnálom. Eszter jól boldogult.

Wildhunt 2018.01.08. 11:25:22

@Könnyen elkaptuk, uram!: Azt nem. De abban segít, hogy ha már megtanultam valamiről hogy marhaság, akkor ne kezdjem el hirdetni. Tudod, a teveszarba kétszer belelépés esete. (Santayana)

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.08. 11:30:59

@high up!:

Van itt egy kis gond..

A ballib srácok a gimiből azt hazudják az oktatás érdekében, és nem a kormány ellenében tüntetnének.

Megjegyzem a felsorolt pontjaik is pont azt sugallják, hogy akármelyik pillanatban mondhatnák, követelhetnék ezeket bárhol.

Namármost ha ez tényleg így van, akkor elég nehéz egy kormányváltó forradalmat építeni erre, akkor is, ha valóban ez a célja a ballibek által pénzelt Diákparlamentnek nevezett 20 fős formációnak.

fizetekmegegysort 2018.01.08. 11:31:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hol is írtam ilyesmit? Az hogy az alapvető szövegértés számodra probléma, had ne legyen az én gondom!

2018.01.08. 11:32:39

@Wildhunt: te miről beszélsz? Kovácsné azt mondja, a lexikális tudás nagyon fontos, van értelme a napi 8 órás oktatásnak.
Az eredmények azt mutatják, hogy a dömping szerűen bevitt adathalmaz egy része elvész. Az iskolák nem tanítanak meg használni a megszerzett információkat.
Absztrahálás. Kreativitás. Nem eleme a porosz-orosz oktatásnak.
A túlzott terhelés pszichés problémákat hoz, a túlzott tempó zavarokat, például diszlexia.
Azt tudtad, hogy a UK-ban ismeretlen fogalom?

fizetekmegegysort 2018.01.08. 11:38:48

@Rettegek mert ballib vagyok: sztem vegyük ki a képletből a “ballib srácok” dumát és tegyünk fel egy egyszerű kérdést. A diákok által felsoroltakból melyikkel van problémád? Melyik nem jogos elvárás, egy modern, 21.századi oktatási rendszerrel szemben? Ha ezt megválaszoltad, egy huszáros vágással át is térhetünk arra, hogy akkor vajon mièrt nem valósítja meg ezt - oldaltól függetlenül - a hazai oktatás? Mert hogy azért valójában itt ez a kérdés. Hogy jogos -e a követelés/elvárás 2018ban egy modern oktatási rendszerrel szemben. Bármennyire is próbáljátok afelé terlni, h a lényeg az, hogy ki követeli, a lényeg mégis az, hogy mit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:41:51

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ha lenne lexikális tudásod, akkor tudnád, ki az az Eszter. Így csak nagyképűsködni tudsz, ami pedig a buta emberek (vélt) fegyvere.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:42:29

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Eszter jól boldogult."

Igen, megboldogult. :(

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:44:14

@fizetekmegegysort:

"hol is írtam ilyesmit?"

Sehol. Írtam, hogy írtad valahol?

"Az hogy az alapvető szövegértés számodra probléma, had ne legyen az én gondom!"

Az, hogy az alapvető szövegértés számodra probléma, hadD ne legyen az én gondom!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:48:02

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Kovácsné azt mondja, a lexikális tudás nagyon fontos"

Ígvy igaz.

"van értelme a napi 8 órás oktatásnak."

Ezt már csak te hazudod, hogy mondtam.

"Az eredmények azt mutatják, hogy a dömping szerűen bevitt adathalmaz egy része elvész."

Igen, a memóriánk már csak így működik. Kidobja, amire nincs szüksége. Amire szüksége van, az megmarad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 11:53:06

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"A túlzott terhelés pszichés problémákat hoz, a túlzott tempó zavarokat, például diszlexia."

Valami tudományos igényű bizonyítékot is tudsz adni arra, hogy a "túlzott tempó" diszlexiát okoz? Nosza rajta, linkeld be a tanulmányokat, kutatási eredményeket. Nehéz dolgod lesz...

Vagy megint csak a szokásos idióta agymenésed egy példáját adod? Ne fáradj, a válasz IGEN.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.08. 12:45:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ez olyan mint a forint árfolyam.

Ha erős a forint azért kárognak, ha gyenge akkor meg azért.

Ha sokat kell tanulni azabaj, ha meg keveset akkor meg az.

2018.01.08. 12:46:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igen. Nő a diszlexiások száma. Egyes szakértők 20%-körülire teszik az arányát.

2018.01.08. 12:47:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A cikk fut ki erre, amit te nem fogadsz el. Nem értesz vele egyet.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.01.08. 12:48:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Rendben. Én vok az is. :-)) Meg taga, meg a többi. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.01.08. 12:53:24

@egy_ember_: Ebbe ne menjünk bele! Nekem konkrétan egy szerb barátnőmet mészárolták le a bosnyákok. :-((

commentes nikk 2018.01.08. 12:59:32

Kár, hogy erre a dologra is rátelepszik a politika minden szempontból, mert valóban fontos problémák vetődnek fel. Egy átlag gimnazista napi 7-8 órát tölt az iskolában, otthon hétköznap és hétvégén is készülnie, tanulnia kell még, plusz akiben van egy kis törekvés, kénytelen különórákra járni. Ez így sokkal-sokkal több idő, energia és teher, mint amit mondjuk egy átlagos 9to5 dolgozó embernek kell vállalnia, sokkal nagyobb teher egy fiatalabb, testileg és lelkileg is gyengébb embernek, egyszerűen agyrém az egész, pláne, hogy az iskolában a fejekbe töltött tudás döntő része egyszerűen teljesen felesleges, illetve másodpercek alatt hozzáférhető például az interneten, semmi szükség végtelen adathalmok, irreleváns, a gyakorlatban haszontalan számok, tények bemagolásának. Közben persze az olyan ténylegesen használható ismeretek, mint a pénzügyi tanulmányok, állampolgári és politikai ismeretek, modern történelmi folyamatok és társaik kimaradnak, hogy arról ne szóljak, hogy például a Kresz tanítása mennyire hasznos lenne az iskolákban. De még mindig ott tartunk, hogy be kell magolni dél-amerikai országok szénbányászati adatait, olyan matematikai műveleteket, amiket az iskolából kilépve többé 99% soha többé nem fog alkalmazni, ókori történelmet olyan mélységben, aminek semmi értelme, mindemellé a tantárgyak teljesen széttartóan futnak, nem ér össze az irodalom a történelemmel, a matek a fizikával és kémiával, cserébe van ének-zene óra, aminek aztán tényleg semmi értelme, maximum fakultatív tantárgyként az arra fogékonyak számára. Szóval lenne miről beszélni sokat, de ebből is csak politikai kérdés lesz sajnos.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.08. 13:07:26

@commentes nikk:

Ezek szakmai problémák, avagy kérdések.

Ami most folyik az választási hecckampány.

Semmi köze a szakmához.

Avagy hol voltak 2-3 éve ezek az úgynevezett szakmai észrevételek, tüntetések ?
Mi més oka lehet hogy választás elöttre szervezik a ballibek ?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 13:09:14

@Rettegek mert ballib vagyok:

"Mi más oka lehet hogy választás elöttre szervezik a ballibek ?"

Na de nem is a ballibek szervezik, hanem maguk a diákok a faszbukon, minden felnőtt segítség nélkül. :P

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 13:13:54

@commentes nikk:

"mindemellé a tantárgyak teljesen széttartóan futnak, nem ér össze az irodalom a történelemmel, a matek a fizikával és kémiával"

Komoly, hogy a mai napig ez van? Hogy miközben történelemből az ókori Görögországot tanulják, irodalomból a Petőfit meg Aranyt?

Mondjuk nálunk is az volt anno, hogy történelemből két félév között ugrottunk vagy 2000 évet. Hogy a fészkes fenébe legyen képes így a diák folyamatában és összefüggéseiben megérteni a történelmet?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 13:18:12

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"igen."

Még mindig várom a bizonyítékaidat. Ja, hogy aóolyanok neked nincsenek?

"Nő a diszlexiások száma."

Ez nagyon csalóka. Ma már azt is diszlexiának minősítik, amit 10-20 éve nem.

"Egyes szakértők 20%-körülire teszik az arányát."

Más szakértők meg nem. Bármilyen tudományos elméletre találsz azt támogató szakértőket.

midnight coder 2018.01.08. 13:22:20

@commentes nikk: "Ez így sokkal-sokkal több idő, energia és teher, mint amit mondjuk egy átlagos 9to5 dolgozó embernek kell vállalnia, sokkal nagyobb teher egy fiatalabb, testileg és lelkileg is gyengébb embernek,"

14-16 évesen sokkal terhelhetőbb vagy mint 3x évesen. Igen, ez a mi időnkben is így volt. Volt aki egész napját az iskolában töltötte, tanult keményen, és volt aki ellébecolta már az általánost is. Aztán jött az élet, és csodák csodája, aki addig lúzer volt és egész nap az iskolában rohadt sokkal sikeresebb mint akik lébecoltak.

"egyszerűen agyrém az egész, pláne, hogy az iskolában a fejekbe töltött tudás döntő része egyszerűen teljesen felesleges, illetve másodpercek alatt hozzáférhető például az interneten, semmi szükség végtelen adathalmok, irreleváns, a gyakorlatban haszontalan számok, tények bemagolásának."

Tök jó lenne, ha mondjuk az orvos a vakbélműtéted előtt nézné meg a gugliban hogy mi az a vakbél, és hol is keresse. Elvégre, a guglin minden ott van...

"Közben persze az olyan ténylegesen használható ismeretek, mint a pénzügyi tanulmányok, állampolgári és politikai ismeretek, modern történelmi folyamatok és társaik kimaradnak, hogy arról ne szóljak, hogy például a Kresz tanítása mennyire hasznos lenne az iskolákban."

Mi a fasz szüksége egy 14 éves gyereknek pénzügyi tanulmányokra ?
A modern történelmi folyamatok alatt pedig gondolom a "progresszív" ideológia terjesztését érted...

ursus artos 2018.01.08. 13:32:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "
Komoly, hogy a mai napig ez van? Hogy miközben történelemből az ókori Görögországot tanulják, irodalomból a Petőfit meg Aranyt? "
Ez így van, sajnos, de van alternatív tanterv mind az irodalom tantárgyhoz, ahol nem kronologikus sorrendben történik a tananyag feldolgozása. Csak arról nem vesznek tudomást a tanárok, mert jobb hőbörögni.

egy_ember_ 2018.01.08. 13:32:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor nincsen. Különben tudná hogy mennyi problémával küzd a mai iskolarendszer.
És félreértés ne essék, ez nem (csak) az elmúlt (fidesz) 8 év miatt van, de azért cscscs és csapata vastagon benne van.
Szóval ezek után ha valaki szót emel valamiért az támagatandó, a problémákat meg nem a szőnyeg alá kell söpörni.

Ja kibicnek meg k. a neve, ha esetleg érti mire gondolok.

ursus artos 2018.01.08. 13:36:14

@midnightcoder2: "a cirkuszi bohócok történetét is taníthatnád, azok is csak szórakoztatóipari szakmunkások voltak ahogy a sportolók. "
Hááát a cirkuszi bohóckodás az speciel művészet, vagyis annak a történetét tanítani, meg művészet történet, ami meg egy általánosan művelő tantárgy. Tehát nem birkaképzés, vagyis Orbán jól kicseszett saját magával...

ursus artos 2018.01.08. 13:41:30

@midnight coder: "Közben persze az olyan ténylegesen használható ismeretek, mint a pénzügyi tanulmányok, állampolgári és politikai ismeretek, modern történelmi folyamatok és társaik kimaradnak, "
Konkrétan pénzügyi ismeretek tantárgy van a szakgimnáziumokban, idéntől.
Állampolgári ismeretek konkrétan a történelem tantárgy része: történelem és állampolgári ismeretek címmel. 12-ben kellene tanítani, de helyette történelmeznek meg érettségikészülnek. Modern történelmi folyamatok szintén a 12-es anyag része, elég tárgyilagosan van benne a könyevkben. Az érettségin is egy esszé kérdés formájában előjön.

ursus artos 2018.01.08. 13:44:53

Ha jól emlékszem az osztrák gimnazistának heti 32 órája van. Ebben nincs osztályfőnöki óra és csak heti kettő testnevelés órájuk van. Nálunk 35. 35-1-2=32. Már meg is vagyunk. Ennyit a túlterhelésről.
Az amerikai gyereknek a gimnáziumban mindennap 7 órája van. 7*5=35. (Az tuti fix, hogy 8-tól 15 óráig az iskolában van)

commentes nikk 2018.01.08. 13:52:07

@midnight coder: a "mi időnkben" kezdetű érvek alapból felejtősek, és nem igazolják azt, hogy felesleges baromságokkal tömjék az ember fejét. Fejlődés szempontjából pedig nem mindegy, hogy gimis korban az ember a korának megfelelő időtöltésekkel él, vagy napi 10 órában tanul. Lehet, hogy stréberből lesz a gazdagabb ember, de lehet, hogy belőle lesz a frusztráltabb, idegbajosabb, betegesebb is, például az állandó nyomás, teljesítménykényszer miatt. Egy kora tizenévesnek nem szabadna, hogy az élete 90%-ban az iskolából álljon.

"Tök jó lenne, ha mondjuk az orvos a vakbélműtéted előtt nézné meg a gugliban hogy mi az a vakbél, és hol is keresse." - még érvénytelenebb érvelés. Ha nem tévedek, az orvosi diplomát nem az érettségihez csapják hozzá, mintha ott lenne még egy szűk évtizednyi tanulás. Ellenben ha a biológiával szívesen foglalkozó, az orvosi pálya felé affinitást mutató diákot nem egrecíroztatnák földrajzi adathalmokkal, vagy (szentségtörés) ókori görög irodalommal, előbbre lenne ő is. Vagy ha mondjuk a humán tárgyakban láthatóan felülteljesítő diáknak nem kéne mélységeiben küzdenie a matematikával.

Mi a fasz szüksége egy 14 éves gyereknek pénzügyi tanulmányokra ? - Na itt azért látszik, hogy nem vagy képben. Oltári nagy szükségük lenne ilyesmire, hogy például kétismeretlenes egyenletek helyett azt értsék meg, hogy mi a kamat, mi a thm, hogy ki tudják számolni (és megértsék) hogy mit jelent egy hosszútávú hitel, mi az az árfolyamkockázat, mi az a kamatkockázat, és hasonló, az életben, a gyakorlatban használható műveletekre lenne szükség.

"A modern történelmi folyamatok alatt pedig gondolom a "progresszív" ideológia terjesztését érted..." - ez megint a te szűklátókörűséged, én semmi ilyesmit nem mondtam, arra gondoltam, hogy két év ókori és középkori töri helyett lehetne inkább az elmúlt száz év világtörténéseivel foglalkozni, semmi irányított ideológiára nem gondoltam, csak arra, hogy több haszna és relevanciája van a kortárs törinek, mint a több ezer éves történéseknek.

egy_ember_ 2018.01.08. 13:52:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nekem meg ük-ük-ük-ükapámat letaposte egy mamut....
Szóval igenis menjünk bele, mert nagyon nem szeretem ha valaki a tömeggyilkosságot relativizálja mint Birka meg társai.

contractor 2018.01.08. 14:48:23

Az is hülye aki gyerekeket küld be hétpróbás szamurájok, akarom mondani gazemberek és fradi kopaszok közé.

Larry Silverstein 2018.01.08. 14:56:03

namarmost

akinek nem tetszik h tanulni kell mehet a CEUra ahol nincs felveteli es a legjobb a genderszakja a vilag ezen reszen

de sajnos igenis minden vmit is elert tudosnak ORIASI lexikalis tudasa volt, na nem is amerikaban szulettek/nevelkedtek hanme innen kelet europabol mentek ki oda - Soros, Tesla, Faraday, Teller az osszes, na

rallus 2018.01.08. 15:16:05

A magyar Nobel díjasok szinte kivétel nélkül az aljas Horthy rendszerben jártak iskolába, ahol poroszos fegyelem volt és és esetenként a nádpálca is előkerült... Ennek örökre vége..
Akik jelenleg irányítják a világot, azok a saját, vagy a vezetésre kiszemelt gyerekeket rendkívül szigorú magániskolákba járatják, ahol egyenruhától a kötelező napirendig, a sportolásig mindent szabályoznak és hozzászoktatják őket ahhoz, hogy a hatalom nem horizontális kapcsolatokra épül.
Természetesen a "rostaalj" gyerekeinek jár a liberális nevelés, amit a hajára kenhet egy esetleges versenyszituáció esetén..

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.01.08. 15:23:23

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Nő a diszlexiások száma. Egyes szakértők 20%-körülire teszik az arányát. "

Vesd össze a TV nézésre és faszbukkolásra fordított idővel....
Ha esetleg korrelációt találsz, az egészen bizonyos, hogy a véletlen műve... :-)

Amúgy a tananyagra tényleg ráférne némi reform, kevesebb humán jellegű memoriter és ezeknek a helyére betenni a matek, fizika, kémia és egyéb szabályokat, hogy tényleg legyen alapja a szintézisnek, és a későbbi tanulmányoknak. Jelenleg több szir-szar verset mondanak fel kívülről, DE megáll a tudomány ha ki kell mondani a Pitagorasz tételt. És tőlük várják el, hogy a jövő mérnökei legyenek...

captaing (törölt) 2018.01.08. 15:27:28

Ha tuntetes akkor eso lesz. Es ha tenyleg, akkor komolyan elkezdek aggodni, hogy miert van az, hogy minden nagy tunteteskor eso van... Csak ugy gondolat-ebresztokent...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.01.08. 15:29:47

@agarik: "Az akkor egyből 8 igazolatlan óra."

Amelyik diák tüntetni megy, annak a szülei valszleg igazolják, hogy családi okokból volt távol... :-) No para, a saját gyerekének csak nem akar rosszat...

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.01.08. 15:34:45

A koponyeg.hu 19-re havasesőt ír és +3fokos max hőmérsékletet.

Én szóltam.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.01.08. 15:43:54

A ballibek elintézték, hogy az iskolában ne nagyon legyen fegyelem, sokáig még azt is elnézték, hogy a tanarat megfenyítették a lokális hőbörgők, ha a lusta és ostoba fattyuk karót vitt haza.

Ebből kifolyólag az álatlános iskolák alsó tagozatában a tananyagot jelenleg csak leadják, de már számonkérni nem igen lehet. Ennek eredménye az, hogy nincsenek megalapozva a későbbi tananyagok, ettől az nehéznek és soknak tűnik.

Ha ez nem így van, akkor a 6-8 osztályos gimnáziumok tanulói, akik egy felvételi eljárás során ki vannak válogatva (akik a fentiek ellenére megtanulták az alapokat), miért tudják ugyanannyi idő alatt jelentősen felülteljesíteni a többi iskolást, sokszorosan keményebb követelmények és nagyobb tananyag mellett, jelentéktelen lemorzsolódás mellett..

Szerintem a tananyag nem sok, az összetételén viszont változtatni kellene, kevesebb Móricz, több Euklidész és Bolyai :-)

2018.01.08. 15:55:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: miért nem gond angliai iskolában a diszlexia? Mert a lexikális tudás mellett, lassabban haladva, de megtanulnak írni, olvasni. Pedig az angol nem könnyű.

2018.01.08. 16:00:10

@Magánvéleményem: valamint gyakorlati példákon keresztül megértetni, miért úgy működik, ahogy.
Például Pascal törvénye. Elég látványos és egyszerû.
Bemagoltatni persze kisebb kihívás a tanerőnek.
Az összefüggések megértése lenne a lényeg.

2018.01.08. 16:06:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A tanulási zavar, a diszlexia, diszgráfia az iskolában kudarchoz vezet – hisz jelenlegi oktatási rendszerünk nagyon merev, csak a mérhető teljesítményt értékeli –, a kudarc pedig a tanulóban gyakran szorongást, depressziót, agressziót, magatartási, viselkedési zavart vált ki, sőt akár pszichoszomatikus betegségek gyökere is lehet. A tanulási zavarral küzdők gyakran beilleszkedési nehézségekkel küzdenek, az osztály gyakran kiközösíti őket, bűnbakká vagy az osztály bohócává válhatnak. Rendszerint előfordul teljesítményszorongás, valamint önértékelési, önbizalom probléma is, mert az érintett látván a többiekhez mért saját gyengébb teljesítményét, butának, lustának tarthatja magát. Sokszor"

Valami ilyesmire akartam rávilágítani.

Larry SiIverstein 2018.01.08. 17:18:11

A Soros ballib ármánykodás árasztotta el az iskolákat, hogy ne is tudják micsoda értékek vannak a magyar földben és azokat ellophassa.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.01.08. 17:40:57

@Larry SiIverstein:

látod te sötéthülye fidióta illibbant, most jól tökön szúrtad magad. A földeket ugyanis a tolvajbandád, a fideszmaffia lopta el. Neked a szopatásra tartott kisembernek meg még egy darabot se adtak belőle.

Igaz nem is kell, mert a fejedben akkora a sötétség mint a fekete föld, úgyhogy te a fejedben hordod a magyar föld állapotát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:28:11

@egy_ember_:

"Akkor nincsen."

Bizony nincsen.

"Különben tudná hogy mennyi problémával küzd a mai iskolarendszer."

Az iskolarendszer minden korban problémákkal küzdött. Nincs ebben semmi új.

"Szóval ezek után ha valaki szót emel valamiért az támagatandó, a problémákat meg nem a szőnyeg alá kell söpörni."

Miután az oktatás problémái nem kormányfüggők, nem érdemes ebből kampánytémát kreálni. Persze megértem a "demokratikus ellenzék" elkeseredettségét, de gyerekeket politikai célokra felhasználni akkor is gusztustalanság.

"Ja kibicnek meg k. a neve, ha esetleg érti mire gondolok."

Nem értem, de nem is érdekel. Egyáltalán nem érdekel, amit írsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:29:57

@ursus artos:

"Az amerikai gyereknek a gimnáziumban mindennap 7 órája van. 7*5=35. (Az tuti fix, hogy 8-tól 15 óráig az iskolában van)"

Hogy bírják ezt a kegyetlen túlterhelést? :O

egy_ember_ 2018.01.08. 18:32:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ja ilyen szakértőket szeretünk. Saját tapasztalata gyaerek hiány nincsen. Remélem a 8 általános meg van....
Azt hogy nem érted miről beszélek azon nem csodálkozok. Ha meg nem érdekel akkor meg húzzál a fidesz.hu-ra.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:33:20

@egy_ember_:

"Szóval igenis menjünk bele, mert nagyon nem szeretem ha valaki a tömeggyilkosságot relativizálja mint Birka meg társai."

A tömeggyilkosságokat épp azok relativizálják, akik törvénybe iktatták a holokauszttagadás büntethetőségét. Van egyfelől a holokauszt, másfelől meg minden egyéb. Pedig pl. a Holodomornak több áldozata volt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:35:09

@egy_ember_:

"akkor meg húzzál a fidesz.hu-ra."

Hú, drágám, neked is kibújt a kapanyél a szádból. :) Hol van az a mértéktartó, udvarias, megfontolt gentleman, akiknek először mutattad magad? :DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:37:42

@captaing:

Orbánék mázsaszám szórják ki az ezüstjodidot. :DD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:39:42

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"miért nem gond angliai iskolában a diszlexia? Mert a lexikális tudás mellett, lassabban haladva, de megtanulnak írni, olvasni. Pedig az angol nem könnyű."

Nem vagy tisztában a diszlexia fogalmával.Tájékozódj.

Ja, hol vannak a bizonyítékaid? Üres hangember vagy. :(

egy_ember_ 2018.01.08. 18:42:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szóval neked nem tetszik a holokauszt tagadás, mert voltak más tömeggyilkosságok. Ezért az is rendben volt mondod te jól értem ezt akarod mondani? Különben jól vagy?
Tudod nem az az érdekes hogy adott korban kit üldöztek, hanem az a tény hogy valakit származása, vallása, bőrszíne, szexuális orinetációja miatt gyilkolnak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:42:48

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"A tanulási zavar, a diszlexia, diszgráfia az iskolában kudarchoz vezet – hisz jelenlegi oktatási rendszerünk nagyon merev, csak a mérhető teljesítményt értékeli –, a kudarc pedig a tanulóban gyakran szorongást, depressziót, agressziót, magatartási, viselkedési zavart vált ki, sőt akár pszichoszomatikus betegségek gyökere is lehet. A tanulási zavarral küzdők gyakran beilleszkedési nehézségekkel küzdenek, az osztály gyakran kiközösíti őket, bűnbakká vagy az osztály bohócává válhatnak. Rendszerint előfordul teljesítményszorongás, valamint önértékelési, önbizalom probléma is, mert az érintett látván a többiekhez mért saját gyengébb teljesítményét, butának, lustának tarthatja magát. Sokszor"

Valami ilyesmire akartam rávilágítani."

Bizonyítottad, hogy lopni már tudsz, a fenti szöveget forrásmegjelölés nélkül innen loiptad:

www.trening-fejlesztes.hu/diszlexia.html

Esetleg vannak önálló gondolataid is??

Hol vannak a bizonyítékaid a 21% diszlexiára? Állítottál valamit, bizonyítsd,

egy_ember_ 2018.01.08. 18:43:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kihozod belőlem a rosszat...
De ha NEM is ÉDEKEL más véleménye akkor az akol melege jobban esne neked, csak segíteni akartam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:43:39

@egy_ember_:

Árnyékbokszolsz? Idáig süllyedtél?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 18:47:01

@egy_ember_:

"Kihozod belőlem a rosszat..."

Csak azt lehet kihozni belőled, ami benned van. De ez az érved már szánalmas.

"az akol melege jobban esne neked, csak segíteni akartam."

Köszönöm, én maradok az aklon kívül, de örülök, hogy te jól érzed magad odabenn.

egy_ember_ 2018.01.08. 18:47:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nagyon vicces....
Esetleg további poénok, érveket úgysem látunk.
CSAK A FIDESZ, mi az tetszik neked.
Meg hogy végre megint lehet nyíltan gyűlölködni a migránsra, a ballibre, a zs.ra, a melegekre.
Gondolom Kádár alatt is jól éltél.

Jakab.gipsz 2018.01.08. 19:01:59

Gyerekeket felhasználni "ágyú tölteléknek", csak azért, hogy primitív libsiknek,(akik romba döntötték az országot,), kikaparják a "hatalom" gesztenyéét, erkölcstelen cselekedet.

Ennek az urbánus intrikának semmi köze sincs a demokráciához.

Heller megígérte: "Nem lesz nyugi ! ".

És a jóslat beteljesedett + migráns válság az, európaiak számára. Mondhatom ügyes, de teljesen értelmetlen, erőlködés.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 20:38:13

@egy_ember_:

"akkor meg húzzál a fidesz.hu-ra."

Vicces, mert én egyetlen rossz szót nem szóltam hozzád, nem neveztelek semminek és nem küldtelek el sehova. Pár hete a modoros magázódásod kapcsán még tiszteletről prédikáltál nekem, most meg "húzzak el a fidesz.hu-ra".

Hajjaj, de gyorsan leolvadt az álcád. :DD

egy_ember_ 2018.01.08. 20:43:09

Látom már hiányoztam. A mosolyt úgy értelmeztem hogy szereztem egy jó estét...
Szóval összefoglalva, nincs gyermeked, semmi közöd a pedagógiához. Iskolai végzettséged nem derült ki.
Legyen kedves a témához vagy érdemben hozzászólni.
CSAK A FIDESZ kevés...

2018.01.08. 23:06:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: idézet volt, jelzi az idézőjel. Tehát nem loptam.
A hozzáfűzött gondolat is erre világít rá. Persze lehet, hogy diszlexiás vagy.

2018.01.08. 23:25:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne:9–10 évesek szövegértésére fókuszáló PIRLS
(Progress in International Reading Literacy Study) legutóbbi, 2011-es mérési ciklusának
eredményei azt mutatják, hogy a 4. évfolyamos magyar tanulók szignifikánsan jobban tel-
jesítettek a mérésről mérésre konstans 500 pontos PIRLS-átlagnál (Mullis, Martin, Foy,
& Drucker, 2012), míg a 15 évesek szövegértését vizsgáló PISA (Programme for Interna-
tional Student Assessment) legutolsó, 2016-ban nyilvánosságra hozott adatai szerint diák-
jaink jelentős hányadának problémát jelent a szövegek értelmezése, illetve a szövegekből
kivont információ további felhasználása. A 470 pontos átlagteljesítménnyel azon országok
közé tartozunk, ahol a gyengén teljesítő tanulók aránya szignifikánsan magasabb az
OECD-átlagnál (OECD, 2016).
n magasabb az
OECD-átlagnál (OECD, 2016).
A két program módszertani különbségei miatt az eredmények összehasonlítása nem
lehetséges, de az adatok a 4. évfolyam után megjelenő negatív fejlődési tendenciára utal-
nak. Az eredményeket tágabb időbeli perspektívából vizsgálva azt látjuk, hogy a 9–10
évesek olvasásteljesítménye 2006 és 2011 között gyengült (Mullis et al., 2012), és a leg-
utóbbi PISA-vizsgálat is minden idők leggyengébb magyar teljesítményét hozta a prog-
ramba lépésünk óta. A jelenség hátterében számos tényező állhat, de két megállapítás
megfelelő kiindulópont lehet a negatív trend értelmezéséhez, valamint további elemzésé-
hez. Ezek közül az egyik az, hogy az ezredforduló táján végzett keresztmetszeti
(Vidákovich & Cs. Czachesz, 1999) és longitudinális (Tóth, 1997, 2002) olvasásvizsgála-
tok szerint az olvasási képesség alsóbb évfolyamokon tapasztalt intenzív fejlődése a fel-
sőbb évfolyamokon jelentősen lelassul (D. Molnár, Molnár, & Józsa, 2012). Tehát indo-
kolt lehetne az olvasátanítás időszakának meghosszabbítása, illetve más tantárgyakba tör-
ténő integrálása a felsőbb évfolyamokon is. Továbbá D. Molnár, Molnár és Józsa (2012)
szerint „az olvasástanítás hazai hagyományaiban az alapkészségek fejlesztésének gazdag
– bár nem kutatásalapú – módszertani tára alakult ki, de az olvasás hatékony eszköztudássá
fejlesztése csak az utóbbi évtizedben került a pedagógiai gyakorlat érdeklődésének közép-
pontjába” (p. 19). Ugyanakkor az alkalmazkodás a jelen eredmények tükrében igen ne-
hézkesnek, lassúnak bizonyul. A szövegértésre irányuló meghatározó hazai rendszerszintű
vizsgálat az Országos kompetenciamérés, aminek tartalmi kerete az olvasást a nemzetközi
programokhoz hasonlóan kulturális, társadalmi aspektusból definiálja. A tanulók szöveg-
értését 6., 8. és 10. évfolyamon vizsgáló országos mérés a 2008 és 2015 között felvett
adataiból „egyértelmű, a mérési éveken átívelő trendek […] a szövegértés területén nem
olvashatók ki” (Balázsi, Lak, Ostorics, Szabó, & Vadász, 2016, p. 7).
A PIRLS alsó tagozatra vonatkozó eredményei jóllehet „részben megnyugtatóak a ta-
nítóság számára, hiszen a negyedikes magyar kisdiákok igazán jól szerepeltek” (Tóth,
2009, p. 1), azonban a részletes elemzések problémákat jeleznek. Például 2006 és 2011
között szignifikánsan, 14%-ról 19%-ra nőtt azon tanulók aránya, akik az alsó tagozat
utolsó évfolyamának végén nem érték el az átlagos szintet (l. intermediate international
benchmark), és 47%-ról 52%-ra emelkedett azon 4. évfolyamos tanulók aránya is, akik
nem tudnak megbirkózni az olyan magasabb rendű, komplexebb olvasási műveletekkel,
mint a bonyolultabb következtetések levonása a szövegből és az értelmezés
Adamikné (2006) szerint a tanulók olvasási készségeiben és képességében tapasztalt
problémák okai részben az olvasástanítási módszerek helytelen megválasztásában, vala-
mint a gyakorlás elhanyagolásában keresen"
még mindig idézet.

2018.01.08. 23:29:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Olvasgasd GipszJakabot! Ott az oktatás teljes csődje megmutatkozik. De jó katonája a NER-nek.

2018.01.08. 23:36:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Esetleg vannak önálló gondolataid is??

Hol vannak a bizonyítékaid a 21% diszlexiára? Állítottál valamit, bizonyítsd,"

Ez aztán az érvelés!
Vannak önálló gondolataid? Állítottál valamit, bizonyítsd!
Szép öntökönrúgás volt!
Azért a logika nem volt az erősséged, az látszik. Igaz, Habony megdícsér majd....

2018.01.08. 23:40:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:"diszlexia a nyelvvel, a beszéddel és az olvasástanulással kapcsolatos részképességzavar. Fő tünete az olvasási képesség elmaradottsága az életkor, iskolázottság és intelligencia alapján elvárható szinttől. Problémát okozhat a betűk, szavak és számok felismerése, leírása, a leírt betűket felcserélhetik, vagy ellenkező irányban olvashatják. Az olvasott szöveget nehezen és hibásan idézik vissza, lényegét nem tudják visszaadni."

olvasási képesség elmaradása, felismerési probléma, felcserélés...
Talán ha nem nagyképűsködnél, bírnád követni, amit leírtam.

2018.01.08. 23:42:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:"idézőjel olyan írásjel, mely idézetek, kifejezések vagy egyéb különlegességek kiemelésére szolgál. Sokféle formája van a különböző nyelvekben és a különböző médiumokban. A magyarban a leggyakoribb formája a macskaköröm, de használatos az úgynevezett lúdláb és a félidézőjel is."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.08. 23:55:27

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ennek semmi köze a diszlexiához.

De számítsd hozzá a fentiekhez a lábgombát és az elhízást is, és mindjárt 50% felett leszel. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.09. 00:01:31

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A tanulási zavar, a diszlexia, diszgráfia az iskolában kudarchoz vezet – hisz jelenlegi oktatási rendszerünk nagyon merev, csak a mérhető teljesítményt értékeli –, a kudarc pedig a tanulóban gyakran szorongást, depressziót, agressziót, magatartási, viselkedési zavart ..."

Hol is van a kezdő idézőjel? Ja, az lemaradt, mi?

A jelek szerint újat mondok neked, de idézni úgy kell, hogy az idézett szöveg elejére is kiteszed az idézőjelet. Mintapéldája vag a mai oktatás csődjének, ebben egyetértek veled.

2018.01.09. 00:05:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ez már nagyon gyerekes. Az elejéről lemaradt, beeeee!
A végén viszont ott van. Szépen belinkelted....öntökönrúgás 2.(-;

2018.01.09. 00:06:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a vagy hogyan írandó?
A vag jelentését légyszíves, mert így nem értelmezhető a szöveg. Gondjaid vannak a magyar nyelvvel?

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.01.09. 08:16:43

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Mert a lexikális tudás mellett, lassabban haladva, de megtanulnak írni, olvasni. Pedig az angol nem könnyű. "

Mondjuk a magyarnál sokkal könnyebb.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.01.09. 08:18:39

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem tudom észrevetted-e, hogy ezzel a szép hosszu idézettel porba aláztad a magyarbálinti oktatáspolitikát :)

2018.01.09. 08:46:56

@eßemfaßom meg áll: nem tudom észrevetted-e, hogy sosem védtem.
Az oktatás évtizedek óta szar, rezsimeken átívelően.

2018.01.09. 08:48:56

@eßemfaßom meg áll: az angol íràs és kiejtés kösxönőviszonyban sincs egymással.

2018.01.09. 08:56:06

@eßemfaßom meg áll: Azért a hozzászólásaid doktori szintűek. Mármint doktorit lehetne szerezni az elemzésükkel.
Írom: angliában a diszlexia....pedig nehéz az angol.
Erre te: de a magyar nehezebb!
Ez mire érv?
Alátámasztom azon állításomat, hogy a diszlexia egyre nagyobb gond, és az oktatás is ludas a romlásban.
Erre te: Magyar Bálintot támadod!
Már megint érdektelen a válaszod...

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.01.09. 14:10:14

@Könnyen elkaptuk, uram!: cserébe nincsenek ékezetek, nincs ragozás hasonulás j-ly stb.

2018.01.09. 08:56:06

á, öreg vagyok én már ehhez, magyarázza el a faszom

2018.01.09. 15:59:07

@eßemfaßom meg áll: még mindig nem érv arra, amit én mondtam.

2018.01.09. 16:00:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tehát te nem tudod, mi az a diszlexia...