Hogyan kerülhet Kósa Lajos édesanyja sertéstelepének helyrajzi száma a Debreceni Egyetem dokumentumára?

87271805_2565465253780598_7479961647956623360_o.jpg

Szerző: Lukácsi Kriszti

 

Mit lehet tenni, ha valaki egyértelműen értelmetlen dolgot kér tőlünk? Mit tehet egy önkormányzati  képviselő, ha egy egyetem kabinetfőnöke – aki történetesen Kósa Lajos jó barátja, kinevezése előtt – az Index cikke szerint – pedig az egyetemen nem is volt ilyen pozíció – nyilvánvalóan személyének – és politikai hovatartozásának szóló – levelet küld neki?

  1. behódolva az egyetemi nagyság előtt, diplomatikus válasz levelet küld
  2. a nyilvánvaló értelmetlenségből viccet csinálva küldi meg válaszát

Tóth Endre, budafok-tétényi önkormányzati képviselő, a helyi Momentum elnöke ez utóbbit választotta és minden Debrecennel és az egyetemmel kapcsolatos – erősen megkérdőjelezhető -politikai húzását a kormánynak beleszőtte válaszába.

Az egyetemi kabinetfőnök – valószínűleg én vagyok tudatlan, de eddig ilyenről csak az önkormányzatokban hallottam – szóvá tette levelében, hogy Tóth Endre lefotózta egy korábbi – összehajtott papíron érkezett - válaszát az egyetemnek és azt kiposztolta Facebook oldalára. A levél Daróczi Csilla – budafoki intézményvezető - hamis doktori okleveléről szólt, a fotó minden csak nem jó minőségű. A kabinetfőnök szerint, ezzel újabb hamisításra adott lehetőséget, a levélen található aláírások és bélyegzők miatt. Érdemes megemlíteni,  hogy az egyetem weboldalán, valamint egyéb fórumokon is rengeteg jó minőségű, bélyegzőlenyomattal és aláírással ellátott okirat található.

A kabinetfőnök levelében számon kéri, hogy milyen „biztonsági intézkedéseket” tett meg Tóth Endre a hamisíthatóság megakadályozása érdekében, jelezve, hogy ezt

olyan részletességgel adja meg, hogy annak megfelelősségét szakemberek meg tudják ítélni

A momentumos képviselő komolyan vette és teljesítette az abszolút értelmetlen kérést, a kérés abszurditásának megfelelő abszurd intézkedésekkel:

1. Vlagyimir Putyint, az Önök díszdoktorát ábrázoló piros pecséttel takartam el a Debreceni Egyetem hivatalos pecsétjét, valamint a címerét.

2. Három apró, Kósa Lajost ábrázoló karikatúrával takartam el az Ön hivatalos aláírását.

3. Eltakartam az ügyintézőjük nevét egy fehér téglalappal.

4. Vigyázz, kiváló minőségű fotó. Ne hamisítsd!” - figyelmeztető felirattal takartam el az egyetem hivatalos fejlécét.
Fekete fehérre változtattam a fejléc színárnyalatát

Ha pedig ezen intézkedések nem lennének elegendőek, további ötlete is van a – humorérzékkel gazdagon megáldott – budafoki képviselőnek:

Szívesen helyezek Roszatom logót az Ön neve helyére is, vagy szívesen cserélem ki az iktatási számot Kósa Lajos édesanyja korábbi sertéstelepének helyrajzi számára, amennyiben ezt igénylik.

Hogy illik –e ilyen választ írni egy egyetemi kabinetfőnöknek, ezt mindenki maga döntse el, ahogy azt is, hogy egy egyetemi kabinetfőnök megengedheti –e magának, hogy teljesen értelmetlen kéréssel zaklasson valakit pusztán azért, mert poitikailag nem egy térfélen csatáznak.

A teljes levelezést itt olvashatják el.